В отговор на "ИСКАМЕ ИМЕНА"1-во: Вие сте си *** и без да се блъскате.2-ро: Всеки ден по линията има по 9 съчленени ("големи") автобуса.3-то: Какъвто автобус пусна КАРАТ-С, толкова плаща и общината.И хайде като не сте запознат/а, не коментирайте, защото говорите глупости!
отговорСигнализирай
32
Славчо Атанасов преди 14 години
10
Въпреки трудностите наследени от предишни управници ,Пловдив под управлението на кмета Славчо Атанасов е привлекателен европейски град, който дори става притегателен център за много европейски концерни.
отговорСигнализирай
31
до 12 преди 14 години
40
Пич, прекалено ми е мил живота за да тръгна с колело. Пеш е по вероятно....
отговорСигнализирай
30
Анонимен преди 14 години
50
NoName:постът ти ме принуди да се замисля дълбоко! От една страна разумът ме води към първата ти идея - пловдивчани да спрат да ходят на работа. Обаче на сърце някак си повече ми допада втората ти идея - боя по общинските политици!Във всеки случай ти си напълно прав! Само така ще се оправят нещата, иначе пак ще се покаже някое човече по ТВ и ще започне да обяснява колко са сложни нещата и защо работата няма да стане.
отговорСигнализирай
29
mestessa преди 14 години
60
Микробусите са нови и удобни,но трябва да си пътуват по маршрутните линии.Или поне в натовареното време да пускат автобуси,защото е адски неудобно да пътуваш прав.Сменям по четири линии на ден,за да ходя на работа.Така няма да се откажат хората от колите си.
отговорСигнализирай
28
:) преди 14 години
60
Според закона за движение по пътищата всяко МПС има максимално допустим бр. пътници, КАТ да си свърши работа , а не да просят в шубраците
отговорСигнализирай
27
Анонимен преди 14 години
50
Истината е, че по този начин се принуждават хората да не пътуват с градския транспорт. Като следствие от това, пак намаляват пътниците, автобусите пак се разреждат, пак се препълват и нова вълна от хора бива принудена да ползва личния си автомобил. За сравнение, преди 1989-та автобусите по дадена линия бяха около 7 пъти по-начесто и не бяха малки автобусчета и бяха препълнени.
отговорСигнализирай
26
ИСКАМЕ ИМЕНА преди 14 години
81
ИСКАМЕ ИМЕНАТА НА ФИРМИТЕ С МИКРОБУСИТЕ- ИСТИНАТА Е ТОВА Е ФИРМАТА НА БРАТЯ ЧОЛАКОВИ. В СОФИЯ ПРОБЛЕМА Е СЪЩИЯПО ЛИНИЯ 204 КАРАТ С НА СТОЛАРСКИ ВЛЕЗЕ В КОНКУРСА С ГОЛЕМИ АВТОБУСИ , НО ПОСТЕПЕННО ГИ ЗАМЕНИ С МАЛКИ И ПИКОВИТЕ ЧАСОВЕ И ТУК ХОРАТА ВИСЯТ ПО СПИРКИТЕ И СЕ ВОЗЯТ В ПРЕПЪЛНЕНИТЕ АВТОБУСИ КАТО ***.СМЕТКИТЕ СА ЯСНИ С МАЛКИ АВТОБУСИ МАЛКИ РАЗХОДИ , НО ГОЛЕМИ ПЕЧАЛБИ. ОТ ГОЛЕМИТЕ ПЕЧАЛБИ СЕ ЗАДЕЛЯ И ЗА АТАНАСОВ И ЗА ФАНДЪКОВА. КАКВО ГИ ИНТЕРЕСУВАТ ТЯХ ГРАЖДАНИТЕ. ВАЖНОТО ДА ИМА ЗА ТЯХ
отговорСигнализирай
25
До ас преди 14 години
100
Ако си направиш труда да погледнеш викимапия, там има инструменти за мирене на разстояния. Та измери на шир и на длъж и ще видиш, че за 15 минути в Пловдив, можеш да идеш до кварталния магазин. За всичко останало, е нужно най-малкото велосипед. А градския транспорт в града е "чудо" невиждано. Просто освен в СФ, Варна, и някои големи руски градове, аз другаде такова нещо не съм видял.(САЩ са извън тая класация!). Дублиране на маршрути, сбъркани маршрути, консерви вместо автобуси, няма трамваи...
отговорСигнализирай
24
от Пловдив до 23 преди 14 години
110
забелязахте ли колко плащаме за 2-3 спирки /почти ходене пеш/ в Пловдив - 1 лв, написано е в края на материала. Сравнете с един дълъг маршрут и цена в София.Забел. - в Пловдив гратис не се пътува. В момента, в който се качите, ви таксуват персонално.
отговорСигнализирай
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години
преди 14 години