IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Товарният БГ електромобил на турне


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

90
Joro
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Батериите са най-скъпия компоненет. 50 км при 30км/ч обаче някак не ми звучат като за 10к евро. Хората правят конверсии на нормални автомобили за по-малко пари ( а там скоростите са по-високи за ~ 80км )
отговор Сигнализирай
89
Гошко
преди 14 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
Ако му направят дизайн, и вкарат малко аеродинамика, може и с 40 км/ч да започне да се движи. А тия фарове като ги гледам,ще светят в облаците.
отговор Сигнализирай
88
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Лом или Ловеч. Фирмата е от Лом по принцип и се занимава с внос на тайвански мотокари. Да не би това е да е "произведено ЗА България", а не "във"
отговор Сигнализирай
87
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Електрокарите по какъв начин си осигуряват енергията?
отговор Сигнализирай
86
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 33 Не харесвам 1
Колко много *** :)))) И като че ли никой не забелязва че по нашите гари е пълно с такива, произведени още по татово време и че са перфектни за това, за което са създадени - да вършат максимално работа при минимум разходи без да замърсяват. Това се нарича ефективност.
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 12
на Боко тиквата електромобила ))
отговор Сигнализирай
84
!!!
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
:D:D:D Мъкааа! Боже колко мъка има по този свят, Боже! Това е най-голямото ЛЕГО камьонче в света. Остава само един пластмасов човек да сложат вътре. Определено при тази зашеметяваща прилика с Нисан Лийф цената е конкурентна. Няма да е лошо за продължението на проекта да си наемат дизайнери, КАЧЕСТВЕНИ конструктори и маркетингови специалисти.
отговор Сигнализирай
83
Komita
преди 14 години
Харесвам 23 Не харесвам 4
Ако беше още малко по грозен със сигурност влизаше в Гинес !!!!
отговор Сигнализирай
82
човек
преди 14 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
от 1982 до 1984 учих в едно спту , там домакинката на стола с едно подобно по форма и габарити електрокарче , зареждаше с продукти стола .
отговор Сигнализирай
81
Червената помия
преди 14 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
92,просто след 89-та та чак до днес се действа по един и същи начин.Умишлен фалит и източване на заводите,приватизация на безценица от "правилните" хора, с илюзията че могат да са по-велики, по-можещи, и по-знаещи от 20 инженер-конструктори, технолози, пласмент, снабдяване и от дългогодишните, с по 20-30 години опит работници, взети заедно.И то-само защото са назначени за бизнесмени.А другите ще им работят за минимална заплата.За това не можем вече нищо, освем да внасяме и препродаваме.
отговор Сигнализирай
Новини