IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Сервизът на "Чавдар"-а от Бакаджик си работи


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
venco
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
според мен риска е много по голям от способностите и преценката на шофьора, а не от това колко е стара колата или рейса. Новите пластмасови еднодневки по абсолютно нищо не превъзхождат старите коли с АБС и АЙРБАГ-ове, което е достатъчно за сигорноста. Няма да е зле и да се проверяват гумите и да се налагат глоби от полицаите на пътя.
отговор Сигнализирай
14
до Пурко
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
Пурко, бая си ***. 5 годишното такси и 30 годишния Чавдар се карат по един и същи начин, т.е. еднакво лошо и интензивно се експлоатират. Така че сравнението ти с 30 годишния Опел на газ е повече от смешно, карай си *** на село и не се обаждай , чак се чудя кой ти е пуснал ток и ти е прекарал интернет..
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
20 годишната таратайка си е гробница и никакъв технически преглед не може да ме накара да се кача в нея
отговор Сигнализирай
12
venco
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Да опасно е, да стари са, но има толкола села из страната където пътуват предимно стари хора и автобусите са почти празни. Ако се спрат свършено е с малките селца и техните жители.
отговор Сигнализирай
11
Кольо Патарока
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
Взех си ново, супер бентли на старо. Прас един метан и става гаджеловка.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
V Sliven izvozvat boinizite sas stari avtobusi ..Chavdar..Kalni,izgnili i omachkani.
отговор Сигнализирай
9
Светльо
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Айде бе, нямало нов, нямало стар ... Така ли ше оправдаем придвижването на 30-годишните смрадливи чавдари по улиците?
отговор Сигнализирай
8
Пурко
преди 13 години
Харесвам 31 Не харесвам 5
Няма нов,няма стар автомобил,има технически изправен и технически неизправен.Въпроса е в контрола,и критериите за контрол .т.е. какво обхваща проверката.На бас се хващам че 5 годишен автомобил-такси,каран нон-стоп на 3 смени е много по зле от 15 годишния ми опел.
отговор Сигнализирай
7
до №4
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
Точно така 2/3 от автомобилите в страната трябва да се спрат от движение, защото са опасни. Защо да си рискуваш живота с такава бомба на колела, защо да рискуваш живота на пешеходците и на другите водачи с такава кола "втора ръка", която в цивилизованите държави на запад се бракува, а тук се купува като нещо нормално и хората едва ли не се гордеят с такава покупка. Но няма как повечето хора предпочитат да имат опасна кола, от колкото да се лишат от "удоволствието" да шофират..
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Защо се сещаме за превенция след като стане белята?
отговор Сигнализирай
Новини