IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Железничарите отвръщат на удара


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
до 30
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Че те вагоните на "книга" са си чисто нови... Източиха БДЖ-то с мръсни сделки, пробутаха им бракувани вагони, а сега работещите са виновни за далаверите и го отнасят!!!! И на никого няма да бъде потърсена отговорност за разграбването на държавата и пладнешкия обир, дето продължава да тече вече 21 години.
отговор Сигнализирай
33
mi4o
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Ако на някого не му е известно жп транспорта е един от най-екологичните видове транспорт. Екологичният,социалният и общественият ефект е в пъти по-голям от този на автотранспорта. След години, когато заради повишаването на вредните емисии във въздуха, чиито основен и голям замърсител е автотранспорта, ни накарат да си купуваме квоти за замърсяването.....вместо да продаваме и да печелим, тогава вече ще я втасаме...и на всички пенсиите и данъците ще отидат за това.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Всеки си купи по три бараки от Европа, никой вече не ползва влакове, после защо закривали 150 линии, АМИ ЩОТО ВЛАКОВЕТЕ СА ПРАЗНИ ЗАТОВА.
отговор Сигнализирай
31
svoboden
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
И дай Боже по-грамотни българи от тебе.
отговор Сигнализирай
30
Sameca
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До 20:Като те гледам за пет реда имаш 20 правописни грешки и още 20 пропуснати букви. Направо много си добре и ти и твоите приятели!!!
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 8
до 9 Абе ненормалник за всичко ти виновен Борисов а твоите добри приятели гърците дето бяха голяма работа 10 години и караха 20 години на версия сега 5 поколения ще им връщат борчовете!Комунистите са свикнали само да крадът и харчат чужди пари но идва винаги ден за разплата!Какво стана с Кремиковци и много други соц гиганти където наляха и окрадоха милиярди народна пара !По добре оздравителна и непопулярна своевременна операция отколкото мъка безкрай!Стига са се наливали средства в каца без дъно
отговор Сигнализирай
28
svoboden
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Не са всичките, драги. Не са всички като теб с коли, за да се движат по новите магистрали. Едва ли служителите са виновни за състоянието на вагоните. Въпросът не е до чистене и поддръжка, а до неколкократно превишаване на експлоатационния срок. Просто трябва да бъдат изхвърлени и подменени. Едно държавно предприятие комай остана и него не могат оправи другарите управници.
отговор Сигнализирай
27
Петя
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
В тая наша държава е пълно с ненорални хора - влаковете ни не струват, не може да се качи човек в тях - стари и мизерни. Академията ни пълна с мумифицирана бкп върхушка с пенсии 2400 лв., болниците ни мизерни - а ние не искаме промяна. Да, болезнено е. Да, промяната е трудна. Обаче какво - да се самозатрием в мизерия ли?!?!
отговор Сигнализирай
26
до самец
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 8
Ей ***.,,,,,,,,,,,я не ми се бий в гърдите ,че даваш дежурство по 24 часа..Тва ли ти е най голямото достойнство.Те и пазачите по порталите на заводите го дават.Сигурно си гърмял три пъти с ''калашник''обаче си омушкал 3 тона ракия.Тарикат непоръбен.Да си полицай е начин на живот ,а да си военен е дълг.Разбра ли 24 часовия...
отговор Сигнализирай
25
ссс
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Като отидем в някой държава в Западна Европа и всички викат леле кви хубави влакове,и както влезеш в тоалетната мирише на 15 вида сапуни вътре и прочие......Да ама техните БДЖ-та изкарват пари...а нащо само гълта пари...Ако искаме да имаме европейско БДЖ,просто трябва да има съкращения и малко по малко то да почне да работи на печалба.ТОгава ще има хубави мутриси и добре платен персонал....Иначе просто летаргията ще продължи
отговор Сигнализирай
Новини