IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Засега без обвинение за втория машинист на дерайлиралия влак


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

12
АНТИОВЦА
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
ЛЪЖИ ЛЪЖИ и ПАК ЛЪЖИ.!!!!!!!. БЪРЗ ВЛАК, НИТО СПИРА, НИТО СЕ ОТБИВА в с. Калояновец! Това е ПОРЕДНОТО ЗАМАЗВАНЕ и ПРИКРИВАНЕ на инцидента! Слънцето зад гърба на влака е ОЩЕ ПО-ДОБРЕ едно и от САМОТО НАЧАЛО, ние НЕ ВИДЯХМЕ 4-те делайрилали вагона и МАШИНАТА а камоли НАПЪЛНО смачканите 2 вагона, както дамата от влака каза, че ГИ Е ВИДЯЛА. БРУТАЛНО на ЛЪЖАТ, така и ОВЦАТА ПРОДЪЛЖАВА ДА СИ Е ОВЦА!
отговор Сигнализирай
11
--
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До 10. В четвърти абзац ясно личи колко е изчистена паметта на загиналия.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До -- 9 В случая признанието на втория машинист - че той е карал и не е видял/разчел сигналите - изчисти паметта на загиналия. Ако искаха да покриват нещо - нямаше да допуснат това да се разчуе.
отговор Сигнализирай
9
--
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
По стар местен обичай - загиналият е виновен...
отговор Сигнализирай
8
АНТИМУТРА
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Проблема е бил в релсите и точка!!!Туку така влаковете не излизат от релсите нека не се лъжем!!!!
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Христо си е признал че не е видял добре сигнала, и Венко му е извикал че са за отклонение, но е било късно. Движили са се със 100, кара Христо, не вижда добре предупредителния (когато слънцето свети срещу светофора - изглежда все едно и 5те лампи светят), но до входния има 1500 метра - рано е още да намаля, наближават входния, Венко очаква че колегата му ще намали, но не, когато подминава входния без да намали - остават 250 метра, извиква, но е късно....
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До АНТИМУТРА Aнти мутра, влаковете там се движеха месеци преди официалното откриване - което беше преди 2 месеца. Ако релсите бяха калпави - щеше да има намаления на скоростта- също както между Карнобат и Бургас - 2 години след края на ремонта между Лозово и Дружба скоростта е 80 км/ч, а преди ремонта беше 100.
отговор Сигнализирай
5
АНТИМУТРА
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 10
нищо чудно от калпавия ремонт почвата отдолу да е била слегнала и да са потъвали релсите надолу от което се е получило луфт е излезнал влака извън релсите!!!!Калпави ремонти, калпава поддръжка на бдж влаковете това е истината!!! *** пари няма!!!и кой съсипа държавата до такава степен, че пари да няма!!!!!!!!!!!А СЕГА СИ СПОМНЕТЕ ЗА БОРИСОВ КОЙТО ЗАЯВИ, ЧЕ НЯМА ДА ДАДЕ ЛЕВ ЗА БДЖ, СПРЯ ДА СЕ РАЗПЛАЩА И ПОХАРЧИ 10 МИЛИАРДА ОТ РЕЗЕРВИТЕ НА БЪЛГАРИЯ И Е ОЩЕ ЖИВ!!!
отговор Сигнализирай
4
АНТИМУТРА
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Влаковете туку така не излизат извън релсите дори и на завой!!!Кой знае как са били поставени релсите след ремонта накриво да не говорим, че и калпаво!!!лесно е да обвиним машиниста!Трудно е да признаем, че ремонта е бил калпав а релсите са били наклонени а и клатещи се!!!
отговор Сигнализирай
3
АНТИМУТРА
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
ПРИКРИВАТЕ ИСТИНАТА!!!!РЕЛСИТЕ СА СЕ КЛАТЕЛИ ЩОТО СА ТОЧНО ДО *** МАХАЛА КЪДЕТО ХОДЯТ *** ДА СИ БЕРАТ БОЛТОВЕ И ДРУГИ ЧАСТИ ПО ЛИНИЯТА!!!!ПРИКРИВАТЕ, ЧЕ Е ПРАВЕН РЕМОНТ ТАМ ТОЧНО А РЕАЛНО РЕМОНТА Е БИЛ ЗА ОТБИВАНЕ НА ВНИМАНИЕТО А ПАРИТЕ СА УСВОЕНИ :DНИЕ ЗНАЕМ ИСТИНАТА КОЙ Е ВИНОВЕН!!!
отговор Сигнализирай
Новини