IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Частни влакове ще пътуват до морето


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

27
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Е що пък не! Ако е чисто и вагоните са произведени това столетие, аз ще се кача. Важното д да е има услугата. А каква ще е собствеността ми е все тая. Даже съм на загуба, че НДЖ е държавно, и аз им плащам кражбите.
отговор Сигнализирай
26
е и
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Сп???нскъде ти е проблема дали някой частник ще се навие да пусне влак,дали ще печели или ще губи ? нали няма да са държавни пари? и защо си цъкаш сам + ??
отговор Сигнализирай
25
Дърт Крейзър
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
още утре ще си купя два вагона и един локомотив и отварям един вип-хотел до морето - залагания , жени ,алкол , набързо ще го направим печеливш , тоя вид транспорт
отговор Сигнализирай
24
Сп???нс
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Испания е втората страна в света по км на скоростни влакове и туристи за година , и имат само едно направление, което не е на загуба и в световен мащаб са 4-5 :в Япония (токио-осака) , във Франция и едно в Китай ---- ПРАКТИКАТА е доказала ,че колкото и да са ти модерни и бързи влаковете - ПЪТНИЧЕСКИТЕ винаги са на загуба , и е една ЕВРО-недомислица това с частните влакове и ,че някой ще пусне такива на загуба
отговор Сигнализирай
23
тъпо
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До Българин 29а кога се приватизираха магистралите и от кога са тези частни автобуси по тях ? защо трябва да се приватизира жп мрежата за да има частни влакове по нея ? както плащаш винетка да се движиш по дървавните магистрали така и часният влак ще плаща....винетка да се движи по държавната жп мрежа(която трябва да остане държавна защото е част от нац.сигурност)
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Сигурно има овце които им вярват на селските тариктчета.То не бяха приватизации то не бяха ликвидационни комисии то не бяха рмд-та то не бяха бонови книжки и накраят се оказа че това всичкото на квадрат е било за едни другари да си напълнат гушките. Лошото е че все още има овци които са с конски капаци и разтворени анални бузки и не им стига квадратният.До такава степен са се разшляпали че и конски да им го бутнат нема да го усетят. Ех племенце умничко докога ще ви мандръсат като гнила джанка?
отговор Сигнализирай
21
Бройко
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Обявявам частна държава.
отговор Сигнализирай
20
Българин
преди 9 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Кога се проведе приватизацията? От къде се пръкна този ЧАСТЕН влак?
отговор Сигнализирай
19
и къде
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
До Анонимен27е проблема ако се приватизира бдж ? държавата не трябва да се занимава с икономически дейности защото и липсва стимул за добро управление. нормално е когато шефа е министър който се сменя всеки 3-4 години да няма добък контрол.аз помня как беше автобусният транспорт когато беше държавен и твърдя , че сега той предлага много по-добри условия на пътуващите.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
БДЖ-то не се ли опитват отдавна бавно и полека да си го приватизират.За това е вечно на "загуба",за това в тази огромна дупка потъват хиляди евро по разни програми за оптимизиране на транспорта .По едно време се говореше,че гарите ще станат частни и ще се заплаща за всяка линия.
отговор Сигнализирай
Новини