IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Шефът на АПИ: Цената на винетката е много ниска!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

35
Блокиран в Дневник
преди 9 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
До Пътувял в ЕС до 41Разбира се, нещата в Унгария са интелигентно направени. Унгарския селянин си кара между селата безплатно, транзитния трафик снася огромни приходи от магистралите. Унгарските граждани, на които им трябва магистрала си купуват годишна винетка. Така всичко се намества. Но тук е ***-отско.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
Истината е друга, не е скъпа винетката, малко печелим ние. И факта че сме свикнали да ни е безплатно...
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
До Пътувял в ЕС до 41При тия цени, съмнявам се колкото и да избягвам магистралите в рамките на 1 година да не успя да докарам ти 50 евро (цената на винетката у нас). Сигурно има хора които ще са на минус, но надали са много
отговор Сигнализирай
32
отново аз
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Ами то разходите за работника дето поддържа пътищата са най-малките. Цената на км магистрала у нас е около 3 млн лв., т.е. работника за целия си живот сигурно взима около 4 м магистрала, не че съм го сметнал :(Освен това, не знам дали нашите пътища са с цената на швейцарските, съмнявам се.
отговор Сигнализирай
31
Пътувял в ЕС до 41
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Ами излязло ти е толкова защото си пътувал по магистрали. Ако беше пътувал по главни пътища щеше да ти излезе много по-евтино, за сметка на времето за което пътуваш. А точно в това е въпроса - там имаш алтернатива, тук - НЕ.
отговор Сигнализирай
30
Блокиран в Дневник
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Така се получава, защото искат да направят винетка за ден от около 5 евро. Това никоя нормална държава не го прави. И аз минавам Унгария за 4 часа, но си купувам винетка за 10 дни 11 евро.Това е с цел да се съберат повече пари от транзитните коли.Навсякъде винетките са само за магистрали, само в Бг се налагат и за селски пътища.Оттам идва цялата каша.Като цяло умните хора са в частния сектро а не в министерствата и затова е така.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До Един българинДА! ... и пътни такси няма, с изключение на няколко тунела ... и мин. заплата е 3500 ... предполага се, че всеки може сам да сметне съотношението
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
В другите държави обаче има пътища.След Калотина колата спира да подскача.Там няма забрана за камиони при температура над 35 градуса.Там асфалта не се топи и камионите не "рушът' пътя.В Хърватия и Словения пуснаха отсечки преди 5 г.и не са мръднали.А дупки ?? Такива просто няма.Ограничение в Загреб и Любляна 60.70.80.по двулентов път в града.Тук искат да го направят 30.
отговор Сигнализирай
27
Гецата
преди 9 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
Нормално е винетката да е много по-скъпа на Запад.Един работник, който поддържа пътищата, тук взима 700-800лв. На Запад същият този работник би взимал поне 3000евро заплата. Т.е. около 8 пъти повече пари. Откъде ще дойдат тези пари - от по-скъпа винетка, естествено.А като вземем предвид, че пътищата на Запад са 100 пъти по-добре поддържани и със поне 100 пъти по-малко дупки, излиза, че тези 97лв за винетка са си направо пладнешки обир.
отговор Сигнализирай
26
До 41
преди 9 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Плащал си за магистрали и тунели. Изборът си е твой. Тук в България избор няма - винаги плащаш. Очаква се да плащаме допълнително и за магистралите, а винетките ще си останат, само дето ще поскъпнат.
отговор Сигнализирай
Новини