IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Скорост на булевард с велоалеи – до 30 км/час, за да няма санкции


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

60
Преско
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До50 ...Е как нищо, а ако утре петрола свърши колата на въздух ли ще я караш?
отговор Сигнализирай
59
До 61
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Пешеходците и велосипедистите са от една страна. Проблемът в София е, че когато се прави нещо за велосипедната инфраструктура, то е за сметка на пешеходците, което нагнетява напрежение между двете групи. Това е грешно - трябва да е за сметка на автомобилния трафик. Да не мислиш, че ако беше уредено някой би искал да кара по тротоара с 12, като може да кара с 30 на шосето?
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
За най-смелите?Ето го отговора на въпроса, че трябва да си психопат , за да не видиш, че е опасно да караш колело в София и да продължаваш да го правиш напук на нещастниците пешеходци. А защо общината прокламира това, за вас нещо ново ли е че в България всичко е фалшиво и проформа заради едни пари
отговор Сигнализирай
57
До 59
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
На мен като пешеходец ми е в пъти по-зле заради велоалеите на Фандъкова. Колкото повече велоалеи в София, толкова по-зле за пешеходците.
отговор Сигнализирай
56
До 56
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
В България практически велосипедите са забранени(освен за най-смелите) и хубаво място ли е? Дай да видим дали ще стане по-добре, ако правим както правят на местата, където е добре.
отговор Сигнализирай
55
pro
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До Анонимена най-добре е тебе да те забранят
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
30 км/час!!!Тези май не знаят една основна истина - когато разрешената скорост се намали под безопасната скорост за пътя, катастрофите се увеличават. Ако още се намали, катастрофите още повече се увеличават. Това всеки експерт по света го знае, но в България експерти няма, има КАТ и хора с промити от КАТ мозъци.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
В България ще стане доста по-добре, ако се забранят велосипедите и се махнат всички велоалеи, макар че това не са веловалеи, а отнети от останалите участници в движението, площи, най-вече отнети тротоари от пешеходците.
отговор Сигнализирай
52
Местен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
На когото приоритизирането на велосипедния трафик му се струва несправедливо и "културен шок", да се замисли, че е като афганистанец в Германия. Има причина там да е по-добре отколкото в Афганистан, има причина и там да е по-добре и от тука. Та, като искате тука да стане като в Европа, трябва да се слуша като ни дават акъл.
отговор Сигнализирай
51
...
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Това е толкова ***, както махането на знаците за камерите - и преди и сега Сф-Вн си е 4 часа път... И преди и сега колело няма да карам.
отговор Сигнализирай
Новини