IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Свъсена камериерка, стари фъстъци... Агличани целят безплатна BG почивка


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

44
ds
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Га подписваха договорите с тур операторите не реваха, що реват сега хотелиерите
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
До МилевПравилно,щом няма излъчване,усмивка,настроение,щом не е лъчезарна да си потърси работа в погребална агенция. И там е за хора,нищо лошо няма. Щефовете като наемат персонал да мислят.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Вдигнете качеството на услугата за да идват качествени клиенти! Но за да се случи това, трябва да спрете да гледате на чуждите туристи като натрапници и ***, които трябва да пре$%? и само ви досаждат! Както вие сте ги таковали с кофти храна и обслужане, така и те ви таковат след това с *** оплаквания!Разберете, не сте най-големите тарикати на планетата!
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Ще плачете вие да се върне българския турист, който не се оплаква дори и от *** в закуската. Солено ще ви излезнат вечно мрънкащите чужденци.
отговор Сигнализирай
40
Милев
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 12
Ами като е намръщена защо е наета на работа? Нали за това са тези интервюта преди избора и назначението. Аз в моите магазини никога не бих търпял намръщена,сърдита или нелюбезна с клиенти продавачка и веднага изхвърча от работа на секундата. Е,естествено,че по красота аз ги избирам по мой вкус...все пак аз плащам и решавам.
отговор Сигнализирай
39
бай Спиро
преди 7 години
Харесвам 23 Не харесвам 4
До ТуристВ системата на "Балкантурист" на летовника се гледаше не като на труженик, който трябва да си почине, възтанови след което да прави чудеса от трудов героизъм, а като на досадник, чието портмоне трябва да се изтръска.Не случайно в отрасъла взимаха най-ниските заплати, а разполагаха с много пари. Пари от измами и гешефти - рязане на порции, разреждане на питиета и надписване на сметки.
отговор Сигнализирай
38
Турист
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 9
Очевидно Балкантурист няма нищо общо, да не говорим, че при Балкантурист обслужването беше на високо ниво, сравнено в тогавашното ниво по света. Тук въпросът опира до лъжите на немци и англичани, с които станаха известни по целия свят. Няма никакво значение какво е било обслужването - те се оплакват по принцип, въпреки че точно това, за което се оплакват случайно може и да е било перфектно.
отговор Сигнализирай
37
турист
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
Оплакванията на туристите, дори комично-нелепи са лекарството, което ще излекува родния туристически бранш от тежкото патологично заболяване "Балкантурист" !Вчера се върнах от Гърция. Семейство *** /местни жители/ си запали барбекю с дърва под прозореца ми.Ужасен дим.Оплаках се на собственичката. Дойде и люсна кофа вода върху огъня, след което ги накара да си съберат багажа и ги изгони. Другото лято пак съм там.
отговор Сигнализирай
36
Калеко Алеко
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Черният пиар за едни е средство, за да кашират някой лев от своето "недоволство". Други го използват съвсем целенасочено, за да очернят всичко българско и родно, което не е в унисон с чувството им за принадлежност към едни зависимости и сърбежи, останали от отминали времена. Остана да виси въпросът и доколко Черноморието ни е българско, след като един подпийнал политик от партията на товарищ путин, вече се изказа че са изкупили крайбрежието ни и е въпрос на време да изкупят и цялата ни държава
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 36 Не харесвам 4
Старите стоки в минибара защо да са "абсурдно оплакване", като се има предвид космическата надценка, която им искат хотелиеррите? А и като са им обещали "климатик", пък той не работи, защо да нямат правото да си потърсят правата? Не може да очакват всички да са *** и да си плащат таксите стол, лъжица, вилица без да се оплакват...Хотелиерите като взимат парите странно защо не се оплакват... Да се научат първо да предоставят услугите, за които са им платили
отговор Сигнализирай
Новини