IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Броня в броня под дъжда: Рисково изпреварване край Чепеларе


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

77
Korean soup
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
До Елемаг: Като ти чета писанията, направо ме хваща страх да пътувам извънградско. Явно са започнали да дават книжки на куцo, кьоpaвo и cakaто. Само от любопитство да попитам, това че му светят ФАРОВЕТЕ на тоз юнак, с какво ще му помогне, ако беше го блъснал този Роувър. Може би щяха да му осветят пътя към отвъдното? Хм?
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Добре какво правим ако изляза на този главен път и започна да се тътря с 10, ей така на пук на другите - доволни ли ще бъдете? Защо пък в името да на безопасността да не прекарате 3-4 часа повече на пътя, какво пък толкова.
отговор Сигнализирай
75
До 71
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Царигардско шосе в София е интересен пример. Преди 1989-та, когато по него се движеха лади, москвичи, трабанти и т.н., ограничението беше 110 км/час. Сега когато се движат много по-модерни автомобили, ограничението е 80 км/час и после се чудят защо ставали много катастрофи. Ами така ще е при такова ограничение. То излиза, че ладите, москвичите и трабнатите са толкова безопасни при 110 км/час, колкото безопасни са сега съвременните автомобили при 80 км/час.
отговор Сигнализирай
74
Пази боже.......
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Какво казва опитапогледни на картата, има държави като Швеция, Норвегия...... там няма смъртни случаи на пътя от години. Прочети те как го правят и после пиши...
отговор Сигнализирай
73
Е, хубаво
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
И какво ще направи КАТ...абсолютно нищо, защото това са само ядове за тях... няма келепир.
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
До Do 71 i 70Не проблема е в създаване на колони от бавно движещи се автомобили, което изнервя ситуацията и някои хора предприемат подобни рискови изпреварвания. Но аз този шофьор не го познавам, не мога да твърдя със сигурност, че това му е проблема, но съм убеден че това една предпоставка за тежки инциденти. Ниската скорост не е панацея, напротив в повечето случаи тя се оказва причина за катастрофи. Не може да тръгнеш на дълъг път и да се влачиш с 30-40 км/ч, това е безумие.
отговор Сигнализирай
71
Do 71 i 70
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 7
Не ви разбирам този от клипчето проблема му е ограничението ли ?
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 11
До КифладжиятаТакива изказвания показват само колко кухи са авторите им. Понеже сме овце, ще чакаме пъдара да каже на къде да вървим и всички в колона ще се влачим покорно, защото така е най-безопастно. Много са ни остарели ограничения на скоростта и това създава ситуации, както вече беше споменато. Не може например на цариградско шосе ограничението да е 80 км/ч, при положение че това практически е градска магистрала! На главен път ограничение 40 км/ч е безумие!
отговор Сигнализирай
69
До 65 Кифладжията
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Те табелите не са измислени случайно, но се прилагат най-безхаберно от хора, които и грам понятие си нямат от безпасност на движението. В много случаи поставянето на знак с по-ниско ограничение на скоростта, прави този участък много по-опасен, отколкото ако си остане нормалното ограничение на скоростта.
отговор Сигнализирай
68
Владислав
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Имаш възможност за спортна кола ок, блазе ти, но отиди на писта за да я тестваш и видиш потенциала й.Аз лично съм семеен и карам комбита, ок и те са по 200+ конски сили обаче това не ги прави спортни коли нали!?Използвам въртящия момент само при изпреварване и както казах за да достигна 140-160 км, повече не ми е нужно и то само на прави участъци по магистралата а не по завой и скоростни пътища.Просто карайте с акъл,
отговор Сигнализирай
Новини