IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Дим от локомотива, свалени пътници... Пак проблем с влак


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
ХоХо
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Само преди два дена от БДЖ Холдинг се похвалиха,че са намалили загубите ( на пари) като са отдали под наем и ЛОКМОТИВИ. Ам върнете си здравите локомотиви за да си намалите проблемите и рисковете !
отговор Сигнализирай
13
Един от Северозапада
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Този локомотив на колко години е? Май ще излезе прав бай Тошо, че това, което той е построил, сега не можем само да го боядисаме...
отговор Сигнализирай
12
БДЖ то
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Нема се пуашитеПродължаваме напред
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Тея Мал ни бяха стари преди 15 години, представям си сега ...
отговор Сигнализирай
10
Данъчен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Машината отдавна е амортизирана и е трябвало да се подмени с Нова!!!??! Въпросът е къде са амортизациите по активите на дружеството!? Ако ги няма, много хора са за затвора начело с трудоустроеният за "министър" Московски който разписва документите на предприятието...............
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Вчера интересни неща съобщиха за кмета на Червен бряг
отговор Сигнализирай
8
vlady
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Умората на метала е неизбежна и затова годините не са съвсем без значение, също така кабелите стареят и съответно има нужда от тяхната подмяна както и от периодично пренавиване на трансформатори и електрически машини.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Вальо Футболното още ли не е в затвора за безстопанственост
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Няма страшно, БДЖ ще сключи договор с фирма на Златев, която ще му издаде сертификат, че този локомотив никога не е горял
отговор Сигнализирай
5
до Божидар
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Както и да се поддържат, в един момент идва умората на материала по носещи части, в електромоторите почва да се напуква лака и да дават на късо и прочие и прочие. Накрая всичко остава да се държи на една боя и се разпада.
отговор Сигнализирай
Новини