IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Гинем по пътищата. Ремонтите – не са оптимални!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

29
sabomira
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
България влезе в ЕС през 2007 и започнаха да текат едни европейски пари които ГЕРБ се впусна да ги усвои за своята алчност като заложи народа.ГЕРБ за да усвоят парите си запретнаха ръкавите проект след проект то не беше пътища саниране канализация стадиони детски градини всичко на юруш но нищо качествено и довършено.Европа дава парите за да се изтрепят българите след време България да заселят с бежанци.От европейските пари 1/3 се влагат 2/3 се крадат и всичко това води до такива трагедии.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не се прави разлика между видовете дейности в стройтелния бранш-текущи,капитални ремонти,реконструкции,строителство,ново строителство като за последните се изискват проекти по норми с проектни решения за възлови съоръжения-мостове,тунели и др. с пътищата към тях,както за ремонтите,но с улеснени счетоводни сметки,но пак по норматив по натовареност на пътя от потока преминаващ транспорт по товарогабаритни показатели и параметри относно слоевете,състава,структурата на смесите и якост,издръжливоста
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Принципно от 2009 година, само фирмите от мафиотския кръг на ГЕРБ, печелят обществените поръчки.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
В ТРЕЙС се оказа, че като акционери са Михайл Миков, Румен Порожанов и Данаил Кирилов, е как като тези са вътре докато въртят властта някой експерт ще смее да оспори интересите на тази фирма?
отговор Сигнализирай
25
САРДИТ
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До Оруел ФАКТА, ЧЕ МИНИСТЕРСТВО НЕ Е В СЪСТОЯНИЕ С ПЕТ ПИСМА ДА ВЪЗДЕЙСТВА НА ФИРМА Е ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА ОБВЪРЗАНОСТ И КОРУПЦИЯ !! А КАК Е ВЪЗМОЖНО ГАРАНЦИОННИЯТ СРОК НА ПЪТ, ПО КОЙТО СЕ ДВИЖАТ СТОТИЦИ ХИЛЯДУ АВТОМОБИЛИ И ЗАВИСЯТ ЖИВОТИ ДА Е С ГАРАНЦИЯ ДВЕ ГОДИНИ - КОЛКОТО Е ГАРАНЦИЯТА НА ЕДИН ПАСАТОР !!
отговор Сигнализирай
24
Фалш
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Тук не се ремонтира а кърпи. Защо да има една шахта сложена където трябва а има 10 които не вършат никаква работа та даже и пропаднали да се чудиш как да ги заобиколиш а ако не успееш веднага идват чичковците с акта за несъобразена скорост.може би просто нямаме фирма която да направи нещо както трябва.къде в света има кръгово с обратен наклон?или път на който едва се разминават два рейса? Пътища за които са дадени милиони
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Шофьорите в България, вкл. чужденците, не спазват правилата заради тези в България, които твърдят, че шофьорите винаги са виновни. По света правят съвсем други работи и затова там правилата се спазват. Няма да се оправим докато и в България не се разбере, че поведението на шофьорите винаги е следствие на друго нещо.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Анонимен 22И не само! Защо пропускаш обществото, семейството, училището, средата? Действителността винаги е малко повече, отколкото си я представяме/отчитаме/осъзнаваме/въобразяваме/даваме сметка...Това което не знае Иванчо като подрастващ, няма да го знае и бъдещия Иван, в който той ще се превърне след време. А за да него научи или разбере, причините винаги са повече от една
отговор Сигнализирай
21
Корнелия
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До АнонименПак ли пътя е виновен?Аааааа и Бойко, и Бойко...ОСТАВКАААААА
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
"отводнителни мероприятия"?????Якооооо!
отговор Сигнализирай
Новини