IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

НКЖИ в защита: Причина за инцидента не е счупена стрелка!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Щирлиц
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Частници-алчници.Ето резултата,когато държавата умишлено беше демонтирана,от червените лапачи.
отговор Сигнализирай
13
Гост
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
Всеки месец някъде в по жп линиите в Бг делейрира влак. Но не се тръби така както когато е на Булмаркет! Истината е, че жп пътя е в окаяно състояние! А и локомотивите на Булмаркет са много по нови и поддържани от колкото тези на БДЖ. "Железопътна инфраструктура,, да не си измива ръцете както винаги!
отговор Сигнализирай
12
Разбирач
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
В крайна сметка нкжи-то трябва да си закърпи огромните дупки по старите пътища
отговор Сигнализирай
11
gele
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
скороста се манипулира така че да не се прават на незнаещи. съпротивленията си вършат работата и скороста не надвишава разрешената а всъшност е с 10_20 отгоре.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
АКО СЕ БЕШЕ ВЪЗПЛАМЕНИЛ ПРОПАН-БУТАНЪТ КАКВО ЛИ ЩЕШЕ ДА СТАНЕ С ПЛОВДИВ?
отговор Сигнализирай
9
..
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Счупване на закл. механизъм на стрелка може да стане заради дефектна талига също. Няма как да се счупи от самосебе си.
отговор Сигнализирай
8
Старият машинист
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
В ЖП ТРАНСПОРТА правилата за движение, както и изискванията за техническа изправност са направени така, че да има дублиране на задълженията за сигурността. Казано просто, за да стане инцидент, не може само един служител да сгреши. Трябва най-малко двама души да са допуснали грешка.Тази система за двойно подсигуряване е спасявала ЖП транспорта през годините на най-голямо натоварване, когато през някои гари на всеки 5 минути преминаваше влак.Днес персоналът е намален и няма двойно посигуряване.
отговор Сигнализирай
7
Старият машинист
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
"ПРОВЕРКА за теглително уравновесяване на локомотива?"Спомням си, че преди години един локомотив дерайлира без причина (на пръв поглед). При проверка се оказа, че има огромна разлика в натоварването на отделните колела. На първата колоос, върху дясното колело тежестта беше 14 тона, а лявото- 6 т.Други причини за дерайлиране са износени езици на стрелката, полуотворена стрелка, износени и остри реборди на локомотива, както и фатален сбор от тези дефекти, за които трябва да се следи постоянно.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Явно белотаджийте са спуснали директивата - 80% от пропан бутана е внос и вносителите подбиест цените на лукоил!
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Държавата цирк, закривайте в по бързо и да приключваме с мъките.Хората на Марс ще отидат скоро а ние с едни релси се занимавата. БГ е 150г след Европа и никога няма да е стигнем.Ще си останем Сомалия в Европа.
отговор Сигнализирай
Новини