До AcOrPМарин Петров познавам лично, преподавал ми е в ТУ, специалност "Авиационни Технологии", преподавател в ТУ, дългогодишен пилот, експерт по безопасност на полетите. Преподавал ми е по дисциплините "Безопасност на полетите", "Техническо обслужване на авиацонната техника" и "Организация на провеждане на полетите". Мога да твърдя, че неговите лекции бяха много интересни, оставали сме много пъти след часовете и ни е разказвал невероятни неща от своя опит и кариера.
отговорСигнализирай
19
Икар преди 6 години
11
Без да коментирам катастрофата,бих искал да се обърне внимание на факта,че дори до ден днешен стои в нета реклама за полети срещу заплащане от летището в Белозем. Има и още много такива реклами. Какво още трябва да се случи за да си свършат работата компетентните органи.
отговорСигнализирай
18
AcOrP преди 6 години
62
Къф е тоя Марин Петров световно неизвестен голтак се прави на разбирач...Към леката авиация щял същите като за комерсиалната. В България е почти невъзможно да регистрираш и изпиташ експериментален. Освен,че прилагаме всички изсисквания на ЕАСА, нашето ГВА е дописало и допълнителни. Заради 1 инцидент направиха голяма олелия, направете справка колко са загиналите при ПТП и колко при самолетни катастрофи в България...
отговорСигнализирай
17
Броя на загиналите преди 6 години
40
при автомобилини катастрофи хилядократно надвишава броя на загиналите при самолетни, но контрола си е все така лабав и 30 процента от шофьорите карат без книжка а масово автомобилите са дотолкова преправени от оригиналния си вид с части с неизвестен произход, че може да се приеме, че са самоделки. Живота е заболяване от което единствиния изход е летален.
отговорСигнализирай
16
до 22 преди 6 години
40
По България он еър всяка неделя има по 30 минутно предаване за авиацията и е интересно.
отговорСигнализирай
15
maca преди 6 години
20
До ДО 17Защо, не съм разбирач по темата, но наистина ми е интересно? Какъв е минимума метри, за да се използва парашут? И тези самолети на такава височина ли летят?
отговорСигнализирай
14
ДО 17 преди 6 години
60
Скачането с парашут от 100 м. височина е крайно непрепоръчително.
отговорСигнализирай
13
maca преди 6 години
30
Добре да при такива полети, не се ли обезопасява пилота и пътника по някакъв начин - парашут например?
отговорСигнализирай
12
Анонимен преди 6 години
200
Изказването да се разбира така: "ще трябва да плащате едни допълнителни пари на едни "наши фирми", за да ви се издаде лиценз!" Вече на всички ни е ясно какво значи в България "Да се затегне контрола!", т.е. ще се плаща допълнително на едни наши хора.
отговорСигнализирай
11
Анонимен преди 6 години
75
До TotenkopfАко самолетът се бе забил на стадиона и то точно върху групата, където е и малкия Ви син, отишъл там, за да се порадва на празника, май няма да е толкова досадно, а?Темата е изключително важна, доколкото се коментират невероятните идиотщини, които могат да сътворят безотговорни хора с пари и мерак за "екшън, майна!"....
отговорСигнализирай
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години