IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Износени части, трептения: Какво доведе до катастрофата до Оризари?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
Дебелак
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До AcOrPМарин Петров познавам лично, преподавал ми е в ТУ, специалност "Авиационни Технологии", преподавател в ТУ, дългогодишен пилот, експерт по безопасност на полетите. Преподавал ми е по дисциплините "Безопасност на полетите", "Техническо обслужване на авиацонната техника" и "Организация на провеждане на полетите". Мога да твърдя, че неговите лекции бяха много интересни, оставали сме много пъти след часовете и ни е разказвал невероятни неща от своя опит и кариера.
отговор Сигнализирай
19
Икар
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Без да коментирам катастрофата,бих искал да се обърне внимание на факта,че дори до ден днешен стои в нета реклама за полети срещу заплащане от летището в Белозем. Има и още много такива реклами. Какво още трябва да се случи за да си свършат работата компетентните органи.
отговор Сигнализирай
18
AcOrP
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Къф е тоя Марин Петров световно неизвестен голтак се прави на разбирач...Към леката авиация щял същите като за комерсиалната. В България е почти невъзможно да регистрираш и изпиташ експериментален. Освен,че прилагаме всички изсисквания на ЕАСА, нашето ГВА е дописало и допълнителни. Заради 1 инцидент направиха голяма олелия, направете справка колко са загиналите при ПТП и колко при самолетни катастрофи в България...
отговор Сигнализирай
17
Броя на загиналите
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
при автомобилини катастрофи хилядократно надвишава броя на загиналите при самолетни, но контрола си е все така лабав и 30 процента от шофьорите карат без книжка а масово автомобилите са дотолкова преправени от оригиналния си вид с части с неизвестен произход, че може да се приеме, че са самоделки. Живота е заболяване от което единствиния изход е летален.
отговор Сигнализирай
16
до 22
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
По България он еър всяка неделя има по 30 минутно предаване за авиацията и е интересно.
отговор Сигнализирай
15
maca
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До ДО 17Защо, не съм разбирач по темата, но наистина ми е интересно? Какъв е минимума метри, за да се използва парашут? И тези самолети на такава височина ли летят?
отговор Сигнализирай
14
ДО 17
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Скачането с парашут от 100 м. височина е крайно непрепоръчително.
отговор Сигнализирай
13
maca
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Добре да при такива полети, не се ли обезопасява пилота и пътника по някакъв начин - парашут например?
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Изказването да се разбира така: "ще трябва да плащате едни допълнителни пари на едни "наши фирми", за да ви се издаде лиценз!" Вече на всички ни е ясно какво значи в България "Да се затегне контрола!", т.е. ще се плаща допълнително на едни наши хора.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
До TotenkopfАко самолетът се бе забил на стадиона и то точно върху групата, където е и малкия Ви син, отишъл там, за да се порадва на празника, май няма да е толкова досадно, а?Темата е изключително важна, доколкото се коментират невероятните идиотщини, които могат да сътворят безотговорни хора с пари и мерак за "екшън, майна!"....
отговор Сигнализирай
Новини