Националната реклама на зимния туризъм ще струва на държавата 2,5 млн. лева. Правителството одобри сумата на вчерашното си заседание чрез увеличение на бюджета на Министерството на туризма.
Така се поставя началото на масирана рекламна кампания за популяризиране на зимния туризъм в България, както на вътрешния, така и на целеви за страната ни пазари, става ясно от съобщение на Министерски съвет.
Международната рекламна кампания ще бъде насочена главно към съседните на България страни, чиито граждани могат да посетят страната ни с автомобили. Това е една от причините рекламата за зимния туристически сезон да бъде насочена главно към гражданите на Румъния, Гърция, Турция, Сърбия и Република Северна Македония, предава "Монитор".
Имайки предвид, че авиокомпаниите в момента не осъществявате редовни полети, а всички чартърни програми от Германия, Великобритания и Израел бяха спрени в последния месец, то възможността за туристическо посещение с автомобил се явява изключително важно предимство на туристите от балканските страни, се казва още в съобщението.
За мото на кампанията е избрано "Зимните спортове укрепват Вашето здраве". Вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова вече обяви, че промотирането на дестинация България ще се осъществява преди всичко онлайн, разчитайки на гъвкави и иновативни подходи. Туристическото министерство разчита и на българските туристи и през зимата. Хотелите извън големите морски курорти това лято имаха сезон тъкмо заради българите, които почиваха в тях, при срив от над 70% на чуждите гости заради кризата с коронавируса.
Според разчети на министерството между 60% и 80% от очакваните чуждестранни туристи няма да посетят зимните курорти този сезон. Прогнозираните загуби в зимния туризъм се очертават около 250 млн. лв.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Устойчивите разходи на бизнеса и потребителите допринесоха за добрия отчет на Mastercard
Nissan очаква по-малка годишна загуба от първоначалните прогнози
Природният газ у нас поскъпва с 8% от 1 ноември
Европейските индекси се оцветиха в червено въпреки добрите данни за икономиката на еврозоната
Глобалният капитал се завръща на пазара на бизнес имоти в Централна и Източна Европа
Бъдещето на банките: след постигнатите върхове идва платото
Как оцеля коалицията: Председател на НС за ГЕРБ, преразглеждане на политиките за БСП
Рецепта по турски: Бюрек със спанак и сирене
Велев, АИКБ: Всеки четвърти, получаващ заплата от бюджета, трябва да бъде съкратен
КНСБ: Заплатите трябва да се договарят, не да се налагат със закони
Централна емисия
Мечтана новина за надигащия се гигант Манчестър Юнайтед
Ответен удар за Вечното деби: ЦСКА не остана длъжен на Левски
Треньорска криза в Разград: От Лудогорец официално обявиха притеснителна новина
Левски - ЦСКА, Лудогорец - ЦСКА 1948 за Купата на България?
Милан дава два месеца на Хименес и после го гони
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Изберете дърво и вижте какво разкрива за вас
Кампанията „Цената на красотата“ повдига темата за нерегламентираните естетични процедури
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
КЕВР утвърди по-високата цена на природния газ за ноември
Боршош чака ръст на гостите и приходите от медицинският туризъм
Прожектират анимация във варненската библиотека
С 18% поскъпва токът за българския бизнес от утре
Съдия изнесе урок по отговорност зад волана на ученици от Варна
Какво време ни очаква в петък?
Учени откриха, че почвата има памет
Метеороид с размерите на микровълнова печка прелетя рекордно близо до Земята
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Фантастиката става реалност: „Кораб на поколенията“ ще помогне на хората да напуснат Земята
В Антарктида откриха „капсула на времето“ на 6 млн. години