IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Родопската теснолинейка е уникална атракция, но защо не носи печалба?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19
абв
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 1
До Анонимен Празна ти е кратуната на теб. Теснолинейката почти никога не пътува с празни вагони. Дори понякога не стигат. Има хора, които пътуват ежедневно с нея, за да ходят на работа, защото им е по-евтино и удобно. За други това е единствения транспорт.-Ама кой да знае, като сигурно дори не знаеш къде се намира, камо ли да си я ползвал някога!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
От 30 год. все наливат пари, все спасяват БДЖ и пак същото.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 1
Теснолинейката ли ще оправи туризма на района? БДЖ се превърна в атракцион. Уникално рядко е да се пътува в нормална среда. А целта е НОРМАЛНИ пътнически превози в цялата страна, а не атракции. Целият ЖП транспорт е една развалина и откъм инфраструктура, вагони, локомотиви, пък за персонала им да не отваряме дума. Това соц. предприятие трябва да се приватизира, за да заработи нормално.
отговор Сигнализирай
16
Алекс
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 1
Във швейцарските Алпи е пълно с теснолинейни влакове,но всичките са електрифицирани.Може би и родопската трябва да премине на ток,за да е печеливша.
отговор Сигнализирай
15
anon
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 2
Модерно стана на нещо старо и за *** да му се вика уникално. Ние така имаме уникално БДЖ, уникални болници, училища, България е уникална с магистралата си която се строи 100 години. Абе уникати сме. Уникално глупави. Уникално мързеливи.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 10
Само едно влакче от Септември до Добринище харчи по 1 тон нафта, като прибавим и 300 човека персонал , който уж работи , правете си сметка какви излишни разходи за празни вагони разкарващи се нагоре надолу.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 2
Тоя какви глупости дрънка ве нямало кадри , за да започнеш работа в теснолинейката трябва да познаваш хора свързани с жп началниците от Пловдив и да приготвиш поне 10 хиляди лева рушвет, няма нито едно свободно място даже и за общ работник, защото на всички "работници" по тая теснолинейка им се събира максимум 1 час работа на ден. Това е мечтаната работа за повечето местни помаци , защото нищо не правят в сравнение с частния сектор и бутат яко рушвет.
отговор Сигнализирай
12
от ЮАР
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 4
Ако през лятото има редовни туристически влакове с ретро-вагони и парни локомотиви, предполагам, ще е пълно с желаещи и съответно ще има повече пари да достигат тия, иначе не много посещавани места. Може би е възможно да се изнамери инвестиционна схема, която да привлече пари, плюс ентусиазъм от млади хора със Старт-Ап, плюс някаква Евро-помощ (може да мине като историческо наследство и пр.). Би било вълнуващо и предполагам, билетите ще са продадени за два месеца напред за такъв ретро-влак.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 0
До mery Ти обиди Банско. Да не мислиш, че тамошните хотелиери са по-бедни от велинградските?
отговор Сигнализирай
10
от ЮАР
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 3
Може би, идеята трябва да се популяризира и да се намери инвестиционна схема, която да носи ако не печалба, то поне да покрива разходите. Хубаво би било да се издирят и възстановят парни локомотиви с реставрирани оригинални вагони.Може би е трудно, защото и в ЮАР има страхотни крайбрежни теснолинейки, с панорамно трасе покрай Океана, даже вагони и ръждясващи локомотиви още седят в Порт Елизабет, обаче не се намери инвеститор. Има ретро-влак, парен по нормална железница Кейп-Таун до Йоханесбург.
отговор Сигнализирай
Новини