IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Какво ще се случи с БДЖ, ако се появи нов превозвач у нас?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Банкеръ
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
И новия играч колко километра ЖП линии ще построи или ремонтира?Такива играчи дето ще предложат само да прибират парите има.Примерно два влака София Варна и София Бургас директно ще е рентабилно лятото.Закриват се половината големи гари поради липса на работа и така.
отговор Сигнализирай
16
до 4
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
Какъв стратегически обект за нaц. сигypнocт е БДЖ, бе? Знаеш ли какво е "нaциoнaлнa сигурност"? БДЖ е една paзрyха, не може да продължава да съществува в този вид, aгoния за пътниците. Явно ръководството не се справя, колкото и пари да им наливат. Да се приватизира или да навлиза друга фирма, конкурентноспособна.
отговор Сигнализирай
15
АМИ,
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 0
НЯМА ДА МОЖЕ ДА СЕ КРАДЕ ГОРИВО,ЩЕ БЪДАТ ОСВОБОДЕНИ ВСИЧКИ ПЕНСИОНЕРИ ОТ С-МАТА ИНЕЩАТА ЩЕ ТРЪГНАТ
отговор Сигнализирай
14
Математик
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 0
А НКЖИ къде е в уравнението?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 2
Едно време ревяха за БТК, че я приватизират. Ама качеството на услугите се повиши. Крайно време е БДЖ да бъде приватизирано. Колко милиони трябва да потънат в тази бездънна яма? Отделно милиони потънаха за повишаване на скоростта на движение в определени отсечи. Скоро съобщиха, че отново ще се подобрява трасето между София и Пловдив. Това за кой път става вече? Тази скорост от 160 км е направо смешна в сравнение с тази на скоростните влакове в нормалните държави.
отговор Сигнализирай
12
запознат
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 1
ПИМК - югБулмаркет - север
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 1
Ще фалира и кражбите ще спрат. Някой ще лапне превозите за жълти стотинки, а някой ще вземе комисионни. Персонала от 15000 души непроменен като бройка от 100 години ще бъде намален драстично. Предполагам до 55 процента някъде.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 0
Тоя намерил да ни сравнява с държава която е на първите места по км скоростни трасета. Превозвачът печели от брой пътници за единица време. При скоростта на жп-трасето в България, който и да дойде няма как да е на плюс. Единствено НК"ЖИ" ще фалира заради компенсациите които ще плаща на превозвачите.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 2
Продължавам да не разбирам липсата на сериозни инвестиции в БДЖ.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ами няма да е зле да изчезне, тънкия момент е че от ЕС позволяват да се субсидират определени направления, защото са нерентабилни на пазарен принцип, но изпълняват социална функция и ако цялата карта не е един лот БДЖ ще печели само губещите направления.
отговор Сигнализирай
Новини