IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Кои са версиите за трагедията на авиобаза "Граф Игнатиево"?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 2
До 5653434. Черните кутии са сложени за тая работа.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 0
До Гледах записа 22. Тази фигура се нарича "имелман" и просто не излезе от нея до земята. Забави се критично след превъртането.
отговор Сигнализирай
24
5653434
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 0
На видеоклипът се вижда достатъчно добре че самолетът е маневрен. Нито е проблем коя година е произведен нито в коя държава. Но нищо здраво не остана от него за да правят достоверни експертизи.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 0
За мен направиха много бързо превъртане през крило и за миг са загубили ориентация или съзнание или е причерняло на пилота. Това се вижда на видеото (един проблясък на крилата, на което някои много умни му викат взрив). Когато са се възстановили вече беше късно поради ниската височина. Физическа и летателна подготовка - 0.
отговор Сигнализирай
22
Гледах записа
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 1
на катастрофата. L-39 се опитваше да направи лупинг. След преминаване на точката на зенита, самолетът тръгна вертикално надолу. Останах с усещането, че не искаше да завърши фигурата. Нещо го държеше с носа към земята. Тогава пилотът направи опит да излезе от критичната ситуация чрез полутоно и хоризонтална осморка в обратно направление, но височината бе недостатъчна и се вряза.
отговор Сигнализирай
21
до 17
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 0
Лупинга не се получи, самолета се завъртя и почти влезе в свредел Бързо спряха въртенето, не е трудно, но за да се измъкнат, самолета трябва да е управляем, а за това трябва скорост! При тази височина няма как да я постигнат.
отговор Сигнализирай
20
Гламчев
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 0
Ще наредя разследване в Сметната палата!
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 7
Румен Грипенов е за е пал самальота като е слизал! Това версия ли е?
отговор Сигнализирай
18
Бау
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 0
Вместо тази абсурдна версия за погрешно дадена команда, по добре поставете като причина метеорологичните условия - вятър! Тук няма условия за погрешна команда, примерно да направят лупинг на 3 метра от повърхността. Ако нещо не се е получило и да го повтарят, както казват очевидци, че и първия лупинг не е бил перфектен! Погрешна команда имаше когато загина Дело Жулев! От Равнец към Безмер при липса на видимост му казват да снижава, той пита ,,не е ли малко ра..." и това е последното! В Бакаджика
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 0
До Кръчматъ 15. Птица не е понеже двигателят работеше до последно. Техническа неизправност може, но ниско при земята се опитаха да го вдигнат, значи е бил управляем.
отговор Сигнализирай
Новини