Само по-наблюдателните от нас са забелязали, че марковите часовници винаги са настроени на един и същи час в клипове. Това цели увеличаване на продажбите, разкриха рекламни спецове, цитирани от в. "Дейли мирър" и БТА.
Когато се показват тези артикули те винаги задължително са настроени на 10:10 часа. Това се прави, за да може стрелките да послужат за рамка на марката и логото на часовника.
Те обикновено са центрирани в горната част на продукта. Ако стрелките бъдат настроени на 12 часа, те биха закрили част от логото и предлаганата стока не би изглеждала толкова тежко и престижно.
По-рано практика винаги е била стрелките да се настройват на 8:20. В тази позиция също са видни марковите характеристики на часовника.
Но маркетингови проучвания установили, че продажбите са по-ниски, когато стрелките сочат надолу и навяват негативно настроение. Поради тази причина било възприето горното им положение в 10:10ч.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.