Браво и на китайците, че ни избраха за "врата" за европейският пазар, браво и на ГЕРБ.Нещо неабичайно е за мен да ги хваля по два пъти на ден, но... днес заслужават. Днес наистина е добър ден за България.п.п.Много написани минуси на тоя, дето се изказва ЗА проекта АЕЦ Белене. А човекът казва истината. До 5 години спираме Козлодуй и НЯМА ДА ИМАМЕ РАЗРЕШЕНИЕ ЗА УДЪЛЖАВАНЕ НА ЕКСПЛОАТАЦИОННИЯТ СРОК. А за 7-ми реактор 5 години няма да стигнат за разрешително да строим, какво остана да се пусне в експлоатация. И една скорошна, но добре премълчана новина - експертите пресмятат, че следващата година токът ще поскъпне още около 15%. Става въпрос за въглеродните емисии.При това положение Белене ще е не само печелившо, а и жизнено необходимо.
отговорСигнализирай
36
Анонимен преди 12 години
231
41, с едно зареждане цял ден може да се движи автобуса, защото градските автобуси не минават много километри на ден! В градски условия и постоянно тръгване и спиране в задръстванията няма по ефективно нещо от електромотора, особено ако има и система спирачната енергия да я превръща в електричество!
отговорСигнализирай
Всяко работно място в автомобилостроенето, поддържа 7 работни места в обслужващи производства и услуги. Затова инвестицията е много добра
отговорСигнализирай
31
Анонимен преди 12 години
291
Дано начинанието има успех,да не е само на приказки.България има нужда от много работни места.
отговорСигнализирай
20, за китайците 40-60автобуса месечно е нищо! Те искат през България да завладеят цяла Европа и колкото и да ти е чудно капацитета на завода ще достигне до 40-60 автобус дневно! Естествено не от началото, но след няколко години!Капацитетът на завода в Ловеч на Грейт уол е 136 коли дневно или 50 000 годишно..
отговорСигнализирай
28
Анонимен преди 12 години
1715
Е щом и Китай си изнася икономиката тук смятайте колко сме евтини...
отговорСигнализирай
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години