Френският автомобилен производител Citroen изчисти всички въпросителни около модела DS 6WR. След като през април бяха представени техническите характеристики и първите снимки на ектериора на колата, сега компанията ракзкри и вътрешността на своя луксозен SUV.
Интериорът на DS 6WR е обшит с комбинация от кожа и плюш, която откриваме както по седалките и корите на вратите, така и по таблото, централата конзола и волана. Декоративните елементи са изработени от полиран алуминий (най-вероятно имитация), а за контраст е добавено амбиентно LED осветление в червен цвят.
Дивият, но изискан премиум SUV, както в Citroen определят модела, заема много от дизайна на концепцията Wild Rubis. Размерите на машината са сравнително компактни - дължината достига 4.55 метра, широчината е 1.86 м., а височината - 1.61 м. Разстоянието между двете оси е 2.73 метра, а джантите са 19-инчови.
Предната част на новия модел е повлияна от наскоро представения седан DS 5LS. Тук обаче личат офроудърските амбиции, които се подчертават от допълнителните предпазни елементи по броните, арките на клинците и страничните прагове. А за по-високото позициониране на модела говорят хромираните акценти, LED светлините и компонентите в матов черен цвят.
Новият SUV на Citroen не разполага със задвижване на четирите колела. Вместо това французите са интегрирали системата Grip Control, която предоставя "оптимално сцепление при всякакъв терен". Задвижващите агрегати са два бензинови - e-THP 160 със 160 к.с. и THP 200 с 200 к.с., но се окачва да има и дизелова модификация, както и хибрид. Трансмисията е автоматична с 6 степени.
Производството на DS 6WR ще се осъществява в Китай. На този пазар моделът ще бъде наличен още през септември. От 2015 година автомобилът ще бъде въведен и на други пазари, сред които и Европа.
С този нов модел компанията PSA показва как ще се развиват луксозните й модели. Както вече бе обявено, французите планират да разделят марката Citroen на две. Citroen ще предлага по-евтините модели, докато линията DS ще заложи на ексклузивността и разкоша.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
От началото на декември НС няма да използва зоната за охрана на площад "Св. Ал. Невски"
Онлайн сегментът на игралната индустрия расте, наземните обекти у нас намаляват
Собственици на жилища в САЩ изтеглят застояли обяви поради слаб интерес
SOFIX записа ръст от 0,22% до 1 088,86 пункта
Застраховането като част от личната финансова стратегия – защо е важно днес?
Ж. Станков: Лицензът за "Лукойл Нефтохим" може да бъде удължаван многократно
Масов протест в центъра на София: На площада са политици, актьори, работодатели... (СНИМКИ)
Коледните добавки на пенсионерите - за какво ще стигнат парите?
Новият контрол върху ТЕЛК решенията разтревожи хората с увреждания
Централна прогноза
Срещу имотната мафия: Ще получаваме SMS при искане на копие от нотариалния акт
"Спаси София" предложи 13 300 нови паркоместа за срок от 5 години
Шок за Реал Мадрид!
Карл Фабиен се превръща в тотална издънка за Левски
Кристиано Роналдо с голям жест
Липи се върна към треньорството
Героите на Милан от дербите с травми
Марк Кукурея показа как се спира Ямал
От табу до бизнес: историята на успеха на еротичен онлайн магазин и разширяването му в Европа
Изключителен финал на 2025 за 3 зодии
4 малки трика за разширяване на пространството в дома
Трапезата на Андреевден
Зимна мода: 5 пуловера, които ще владеят гардероба
ИГРА: Участвайте и можете да спечелите страхотни награди от "Зоотрополис 2"
За пореден път: Удължат срока за регистрация на кладенците
Какво време ни очаква в четвъртък?
И прокуратурата погна „Исторически парк", разследват ОПГ
ЕП иска забрана на социалките за деца под 16 години
МС одобри парите за коледната добавка на пенсионерите и за компенсация на децата извън градините
Озоновата дупка е значително по-малка – какво се случва?
Мисията ESCAPADE изпрати първите си снимки
Фиксиран е първият пряк сигнал от тъмната материя
Amazon пуска конкурент на Starlink
Магнитното поле на Земята издава зловещи звуци: Чуйте как „пее“ нашата планета
Последна среща: Накъде ще поеме 3I/ATLAS след прелитането край Земята