IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Е-автомобилите еко, а? Нека не се самозалъгваме!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

46
ззз
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Boto: една сериозна производствена технология минават десетки години преди да се внедри в производсто. Т.е. ако ДНЕС се открие нещо ново и революционно ще минат ГОДИНИ преди да го видим на пазара (колкото и да е революциянно!)А за съжаление КЪМ ДНЕШНА ДАТА няма НИЩО НОВО!Нещо повече: от доста години се правят практически разработки за преминаване на телефони и лаптопи към ГОРИВНИ КЛЕТКИ на спиртна основа!Прототипите в момента карат по 2-3 седмици с едно зареждане на горивната клетка със спирт
отговор Сигнализирай
45
До ззз
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
Как го сметна 4-5 години като на Leaf (най-продавания е-автомобил) само гаранцията за батерия е 8 години? Изчисти си мъглата и вземи провери наистина за ел. автомобилите, а не само да се радваме на вехтите дизели че са много 'еко'. Видяхме ги VW колко са им добри и 'еко' колите...
отговор Сигнализирай
44
EMS
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Авторът на статията не е напълно прав. Аз карам електровелосипед от 9 години, а той се явява умален вариант на електромобил, също с литиево-йонна батерия и електродвигател, но много по-ниско тегло, а и цена. Върши си прекрасно работата като заместител на автомобила в градска среда за персонално придвижване. Средно на ден изминавам между 25 и 40 км. без умора, изпотяване и учестено дишане на отровни газове и прах.Събира се в асансьора, както и в багажника на колата.
отговор Сигнализирай
43
аз
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
До АнонименОсвен, че тока ще става все по-екологичен, ще добавя и още нещо: Да, производството на батерии не е особено екологично! Но и производството на двигатели с вътрешно горене не е! Да не говорим за производството на ГОРИВО за двигатели с вътрешно горене! Наистина ли ще ни убеждават, че производството на гориво е по-чисто?! Или на *** и други железни сплави?!
отговор Сигнализирай
42
ззз
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
... грешка при писането по-долу : производството на един обикновен автомобил е 10 пъти по НЕ еко от това на един Хамър - Хамъра почти нямало заварки, а бил предимно на сглобки ...Е при цената разликата е обратна ама ... :)
отговор Сигнализирай
41
boto
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Не знам какво спориме и обясняваме тука като все едно тука е меката на автомобилопроизводството и високите технологии. Просто погледнете развитите страни, които правят и развиват технологии на къде отиват и няма какво да говорим.Батерии, материи.... знаете ли след 2-3-5 години как ще се произвеждат и колко ще замърсяват? Те хората прости у нормалния свят инвистират в тая посока тука ревеме, че бензина на 2.10 ни е много.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
тая тема ще се дъвче още много явно ... сега си отворете арвхивите и проверете, защо това, което сте написали не е истина.От едната страна стои производството на батерията, от другата потреблението на гориво, в което не са включени разходи по производство на двг, самото гориво, транспорт на същото и тн. Надявам се схващате разликата.
отговор Сигнализирай
39
ззз
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
До sante_dog: Приятелю изчисти си мъглата от главата: В статията става дума за БАТЕРИИТЕ! За една батерия за "ЕКО" мобил която има живот НЕ ПОВЕЧЕ от 4-5г. след което се изхвърля (ОБРЪЩАМ ИЗРИЧНО ВНИМАНИЕ - А НЕ РЕЦИКЛИРА!!! - не е рентабилно!!!) се изразходват вредни емисии равняващи се на ...Кое точно не схвана?А иначе в други статии се посочваше че примерно производството на един обикн. опел 10 пъти по-еко от това на един Хамър - при Хамъра няма толкова заварки - и от там идва ЕКО-то :)
отговор Сигнализирай
38
1
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
До Анонимен 38А колко струват на природата суровините от които се произвеждат батериите ?Как се рециклира батерия ?Може ли една батерия да даде достатъчно ток за да рециклира друга като себе си ? Има много груби въпроси които можем да зададем, но никой не ги задава защото има нужда да се задоволи политическото желание за "зелена" енергия.
отговор Сигнализирай
37
До 36
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
О ще не е доказано,че един електромобил може да изкара 20 години. Батерията с сигурност няма да изкара повече от 5.
отговор Сигнализирай
Новини