IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Tesla с проблеми: Не успя да изпълни целите си за Model 3


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
до 333
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
В голяма грешка си. Никакъв край не идва, а тъкмо напротив. Електромобилите съвсем скоро ще изместят тотално тези с горивата. Ще бъде много скъпо хоби да караш нещо на бензин, а да не говорим на дизел.Може би само газовите ще се задържат малко по-дълго на определени места. Но щом най-престижните марки вече имат елкектрически версии, това беше началото на края...ама за тези на бензин и дизел.Не знаеш какво е в големите европейски столици, навсякъде щъкат или се зареждат ел.автомобили. От години.
отговор Сигнализирай
16
To6
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Прав си, проблема е в това, че батериите не са мръднали от много години. Явно има проблем, НО ТЕСЛА го няма и не веждам кога ще се реши този проблем ???
отговор Сигнализирай
15
do 14 ззз
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Нищо не е напреднало. Имам Моторола v3 от далечната вече 2005 вече или там някъде. Като гледам капацитета и обема на батерията - същата като сегашните, които ги вграждат. Т.е. съотношението не се е променило. И да е - то е в рамките на статистическата грешка и след няколко цикъла сигурно се изравняват.
отговор Сигнализирай
14
ззз
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До 9И да и не!Принципите на литиево-йонните батерии не са мръднали от 90-те,НО технологията е напреднала много. Сега твърдят,че завода за батерии дето направил Мъск бил последен крясък на технологията и постигала максимума от отехнологията. Склонен съм да им вярвам.*** е че това са най-скъпите батерии към момента и действително много по-добри от конкурентите.Но това нищо не решава: след 5-6г. (mak.) батерията е АУТ,а тя е над 60% от цената и НЕ Е рентабилно рециклирането им(Li e 5% от ценат
отговор Сигнализирай
13
МДА
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Това е контрановината за падналия руски дрон на пощите... хахахМайтапа на страна, но така и не ми увира главата как може да сме такива нихилисти. Хората се стремят да променят да се развиват, дали с ракети дали с доставки с дронове или по какъвто и да е начин а ние освен да оплюваме...
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
Никаква истина не са Москвича или Лада-та. Още преди да стигнат 200 000 км им се налагаше основен ремонт на двигателя - смяна на бутала; ризи; сегменти; шлайф. Освен това някои все още си спомнят сцената - колата обърната пред блока настрани и някой маже отдолу с какви ли не смеси да не изгнива дюшамето на 8-та година. Карали сме такива - знаем ги.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 12
Истината е в Москвич и Лада,вървят до разпадане на пътя.
отговор Сигнализирай
10
do 9 333
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Хубаво, хубаво, колко да са хубави батериите. 18650 е вида им. Li-ion. Тая технология фактически не е мръднала от края на 90-те, когато започнаха да стават масови мобилните телефони. Същите клетки ги вграждат и в лаптопите и във фенерчета и навсякъде.
отговор Сигнализирай
9
ззз
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 8
Единственото хубаво на теслите са батериите им. До колкото съм запознат към момента тяхната технология е вероятно най-добрата за масовото производство.Останалото са дизаин (винаги спорен) и ел. двигатели, които всяка гаражна фирма може да ги направи - там загадки и иновации няма и няма да има от десетилетия..
отговор Сигнализирай
8
ззз
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Някак си вътрешно все се надявам/х да не съм прав и електроколите някак си да просперират, но уви нещата вървят към неизбежният си край.Жалко че нямам 100-тина хиляди излишни, за да си купя една теслА, докато още ги правят. Играчката наистина си е перфектна, но си остава безобразно скъпа и само за милионери.
отговор Сигнализирай
Новини