IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Екотаксата за стари коли скача на 310 лв., за новите – намаление


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

57
!
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До Марко Марков, въздухът сега е мръсен колкото и преди! Извод: Слез от колата и оди пеш, вместо да се друсаш вътре за 2 бири и едно кафе до отсрещния магазин!
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Всички еко и пътни такси и винетки трябва да са функция на изминатите километри. Тези такси трябва да се включат в цената на горивото. Така ще е справедливо. Не е редно ако изминаваш 5000 а съседа 25000 км на година и да плащате еднаква сума.
отговор Сигнализирай
55
До 55
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Тази такса, погрешно наричана екотакса, няма нищо общо със замърсяването на въздуха от движещите се автомобили. Това, за което пишеш е замърсяване от движещи се автомобили и замърсяването от твърдите горива, което е нещо съвсем друго. Тук става дума за излезли от употреба автомобили и какво се прави с тях.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
поне улиците да оправят и магистралите да не се къдрят след 3 месеца след ремонта. и горивото малко по-свет да стане...
отговор Сигнализирай
53
Марков
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
Да питам аз - въздухът мръсен ли е сега, както беше през зимата? А? Колите им били виновни! Сега няма дни с превишаване на нормите, а през зимата нямаше дни без превишения на нормите! Извод - колите нямат никаква вина. Сложете такси на твърдите горива, защото те замърсяват най-много, а не колите! Ама така е по-лесно, нали. ****ата ви ***...!!!
отговор Сигнализирай
52
катеричок
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
австия 1,6 бензин, 2004, 70 евро на месец. има значение само обема на двигателя и кое ниво си. нивата за нов шофьор е 9 и с годините без катастрофи падаш на 0. Ако съм ниво 0 ще плащам 50 евро на месец. В германия е по евтино.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Според ГЕРБ за оползотворяването и обезвреждането на излезлите от употреба автомобили трябвало да се заплаща различна такса според възрастта на колата при закупуване и според вида на двигателя!!! То ако това е така, ел. колите трябва да плащат най-висока такса, заради батерията, която изисква най-много средства за обезвреждане. Разбира се лапнишараните без да осъзнаят за какво е тази "екотакса" бързат да дават "грандиозни" предложения за тази такса в размери превишаващи стойността на колата.
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Не става много ясно, защо се плаща тази продуктова такса (това не е екотакса), но да се смесва с други понятия като възраст на автомобила, вид на двигателя или на автомобила е вредно и погрешно, но какво друго да очакваме от калинките на ГЕРБ, които "творят" законите.
отговор Сигнализирай
49
Факт
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Тази такса очевидно трябва да е според теглото на автомобила. Даже възрастта на автомобила има много малка връзка с размера на тази такса, която погрешно се нарича екотакса, а всъщност е продуктова такса. Тази такса няма нищо общо със замърсяването от автомобила по време на експлоатацията му, което не се знае по повечето хора.
отговор Сигнализирай
48
Екотакса
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Екотаксата трябва да бъде на база Евростандарт и обем на двигателя. Като за 5 годишни таралясници - 1000-2000 лева, над 10 години - между 2000 и 10 000 лева. В зависимост дали е CNG, газ/бензин, бензин или дизел. И при регистрация в случай, че гори масло черен печат докато не се ремонтира.
отговор Сигнализирай
Новини