IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Грешките, които правим при подгряването на колата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Наблюдател
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Нико не подгряваите и няма да правите тези грешки!
отговор Сигнализирай
14
ss
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
стига глупости ! имам 14 годишна окравия ( от магазина си я взех преди 14 години ) гараж не е виждала и винаги се качвам паля и тръгвам ! нафтова печка е и освен амортисьори и други глупости по ходовата част не съм сменял ! а и преден прозорец оти детето го счупи ! ще паля и ще чакам бла бла ... единсвтено работи на място ако има сняг по нея да го изчистя или лятото да е хладно ако слизам от нея за набързо ! И всеки един ел техник може да ви направи колата да работи и да се заключва да няма краж
отговор Сигнализирай
13
Монтьор
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
До 14Кой автомобил при студено време и студен старт прави хубав маслен филм в цилиндрите ,за колко време се пълнят хидравличните повдигачи, защо повечето служебни коли на разносвачи на храна са на по 80-100хил км а са сравнително нови и двигателите им са за основен ремонт ?!
отговор Сигнализирай
12
ууу
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
До Монтьор 9Необходимите цикли на двигателя при дълго подгряване са доста повече от тези при минимално подгряване и тръгване без форсаж. А всичи знаят, че движението е износване. Особено при неподходящи режими на работа. Щом си монтьор няма да ти обяснявам за маслен клин, вискозитет и т.н.
отговор Сигнализирай
11
до 2
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
"нямате бутон дефрост(сменете колата)"Колега, да Ви спазвам логиката - Ако нямате гараж, не си купувайте кола.за останалите съвет - карайте си както си знаете и да не ви ... нека да не ги надживяваме тези автомобили било то стар или нов!
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Ако имаш 10см сняг да сваляш дали ще го пуснеш на макс или не няма значение.Докато изчистиш всички стъкла и двигателят ще е в оптимална температура и купето ще е топло.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
По принцип съвременните научни статии дават предимство на малко подгряване и по-бързо тръгваме. Това е защото се получават разни химични работи в двигателя . Даже на повечето коли с електронен термометър след малко работа изгасва и дава на водача да тръгне. Не е нужно да достига максимална температура. Има в нета доста статии прочети то не е до логика , а до определени фактори.
отговор Сигнализирай
8
Монтьор
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 14
До 7 Вие старите механици хал хабер си нямате от новите системи електроника и прочее !!! Дай 30-40хил лева за кола и тръгвай така както с кораба ,смях в залата , разбирам те че наблюденията са ти само върху соц автомобилите там грешка няма железни са , но обясни с какво по дългото подгряване е вредно !?!?!?!?!??
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Любимият номер на всяка женка с глава на врабче. Влиза пали на -5 и пуска парното на МАКС , щото така топлело по бързо. Хахахаххахахах сега какво ще правят след тази статия. ..
отговор Сигнализирай
6
ууу
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
До МонтьорАлооуу МОНТЬОРА!! Двигателят трябва да влезе в оптималния си топлинен режим бързо, но без форсаж - плавно. А дългото подгряване води също до износване. И другият след тебе - 5-10 минути през лятото подгрявал - браво, намираш работа на монтьора. Като механик на корабни двигатели с 30-годишна практика - тръгваме веднага след палене с пълна газ, но двигателят е винаги топъл до необходимата температура. При инцидентен студен двигател - с минимална газ.
отговор Сигнализирай
Новини