IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Климатикът в колата трябва да се използва и през зимата. Защо?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
Аутоклим...
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
И падне ли под 5 градуса системата се предпазва, като изключва компресора, т.е. може да обираш влагата с него до към 5 градуса. А за смазване на осовото уплътнение на кмпресора е препоръчително по към 3-4 пъти в месеца да се включва за по към 5 минутки да поработи, че иначе изсъхва и слепва, като при първото включване на пролет може да се наруши плътността му и да се получи пропуск на хладилен агент.
отговор Сигнализирай
32
I'm
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 11
Климатроника топли през зимата и го прави перфектно! До 2-3 мин започва да духa топъл въздух и това няма нищо общо със загрялата се до някаква нищожна степен охлаждаща течност в двигателя. Казано с други думи, топлото не идва от класическото парно на колата. Мога и него да използвам, но не и в началото, защото няма как да топли. Не знам какви коли карат дървените философи-разбирачи, но статията е вярна. Климатроника работи през зимата и топли, много много преди двигателя(и антифриза в него)!
отговор Сигнализирай
31
Бобчо
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
Абе имам чувството, че всяка статия за автомобили в тоя сайт е писана от хора, дето в кола не са влизали. Карам една дърта 20 годишна каруца, ама компресора при под +18 градуса външна температура не моеш го накара да тръгне. В новите коли пък електрониката сама си решава кога да си пусне компресора евентуално. Отделно ако в колата ти има конденз, по-добре си изсуши стелките и виж дали няма теч и напоени мокети с вода. Смяната на филтъра на купето също много помага.
отговор Сигнализирай
30
Влади
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
Кой пак учен ***, с основно образование е писал тази статия? Че и закони за хидродинамика цитирал! Като са минусови темпратурите как ще ти заработи комресора в режим охлаждане. Пак някои си бъркал в носа и творил! Сигурно е от майсторите вързани с автоджамбазите. Те всички говорят учено, големи разбиратели, един вид, са въздухари, само да лъжат балъците.
отговор Сигнализирай
29
House M.D.
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Откъде да пусна климатика на Лада 2107?
отговор Сигнализирай
28
до пепи
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
пич какво да разкарвам, сутрин като е минус 10 на вън, като седна в колата колко мислиш че е, плюс 10. Може ама ако имаш печка Вебасто.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
До Анонимен 25Топлината при дизела отива да си грее мотора. Моята изстива, когато е само на парно, трябва да има товар върху мотора. С включен климатроник е съвсем различно
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
има вярно в написаното ама и не толкова, климатроника ми на ауди, при минус 5 ще се включи с компресор ама друг път, той компютъра не го пуска. Чак като я докара около 10 градуса в купето може да ползваш опцията осъшаване предно стъкло, тоест компресора тръгва...
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До Анонимен 24Прочете ли за VDC? Виж до какви минусови температури работят. По спомен до около -35СА за Ситроен...без думи
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
21, как точно сътвори този бисер : с парно моторът изстива и купето е студено ? Къде според теб отива топлината от двигателя предназначена за отоплението на салона?
отговор Сигнализирай
Новини