IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Шеф на Volkswagen: Колата става лукс заради еколозите!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
Specter
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Спокойно Илон Мъск и Китайците ще решат нерешимият проблем на WV!
отговор Сигнализирай
33
Dr. Watson
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Не беше ли това същата фирма, където лъжеше за вредните емисии, хохо. И сега трябва да му вярваме? Щом така приказва, значи цените ще падат. От маркетингова гледна точка, на всеки един нов продукт цената е висока- няма още много конкуренти, и др. , целта на фирмата е да обере каймака , т.е. да продаде на многобвисока цена продукта на първите купувачи, които имат пари
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Те затова не смеят да пуснат евтините китайски ел автомобили в Европа. И нарочно кодират автомобилите , да не приемат други батерии. Това важи и за много други продукти.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Чета тук коментари от рода на колко пък да струва една ел кола. Така е не струва много за производство. Скоростната кутия е само напред и назад. Ел двигател без масло. Сервиза на ел колите е смяна на хидравлични масла и оглед на хидова част, така че колата е евтина. Друг е въпроса че цената на колата както и за всичко друго е това което потребителя е готов да плати. Набесин айфон производствената цена е не повече от 100 долара. Защо се продава тогава за по $1500?
отговор Сигнализирай
30
tdi
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 7
Не разбирате ли че всичко "еко" е маркетинг? Тесла и другите подобни глупости имат пробег 300км и след това трябва да ги включваш в контакта. А да не говорим за батериите им колко са вредни. Успех с паленето при -10градуса и най-вече с поддръжката..
отговор Сигнализирай
29
икономист
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Имаше един български инженер, разработил в малкото си цехче, някъде в Северна България( Ловеч, ако не се лъжа), технология, базирана на принципа на вечния двигател. Представляваше някакво колело, което се задвижва от съвсем малко енергия, взета от батерия, но след първоначалното задвижване на колелото, то работи в продължение на седмица-две и произвежда самостоятелно ток, достатъчен за захранването на едно домакинство, за съответния период от време. Това може да се приложи и при автомобилите.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Ключа към евтините коли определено НЕ Е да поканиш няколко милиона инженери мюмюнковци от Сирия, които работят на 10% от капацитета на германеца, но взимат колкото него. Така евтин продукт няма да направиш...Бай бай на германците, добре дошли на китайците.
отговор Сигнализирай
27
гого
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
зелената мафия пуска неусетно пипала, нагли , алчни и злобни, абе нещо като комунизма хубави слова криещи коварни резултати...
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Тук си обичаме трабанта и го изкарваме на парад.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
В БЪЛГАРИЯ колата е лукс от времето на Соца. Тук еколозите не се броят.
отговор Сигнализирай
Новини