IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

На борсата колата с навъртяни 160 000 км, реално - 437 000


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

46
Край
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 6
С това че се допусна бедните да купуват бракувани коли и да ги карат - бедните по-богати не станаха. Само ги подлъгаха да си дадат мизерните левчета за скрап от моргите на Италия, която съвсем скоро ще се чудим как да се разкара от улиците щото всичко се задръсти и ще се издушим зимата.Популизма и дивотията българска ще ни затрие.
отговор Сигнализирай
45
Дзъ
преди 6 години
Харесвам 32 Не харесвам 5
Купуването на кола е лотария. Стара - нова, няма значение. Моята е нисък клас купена на само 116х.км., като най-вероятно в била на поне 216х. км. Вече 8ма година е пушка. Двигателя мърка, нито дим, нито сажди, ауспуха е като нов. Мой приятел си купи нова...е, отвися в оторизирания сервиз за каквото ви хрумне. Така, че си е чист късмет
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Лъже се за всичко, сервизната книжка не е никаква гаранция. При по скъпите коли (50,000 лва и нагоре) се правят фалшиви сервизни книжки, вземат се от реални коли (същата марка) и се сменят стикерите с ВИН номерата отпред, така печатите от сервиза и написаните километри нямат нищо общо с купуваната кола.
отговор Сигнализирай
43
Жамбазин
преди 6 години
Харесвам 41 Не харесвам 2
Жена ми работи по старческите домове в Италия и следи, щом приемат нов клиент веднага говори с децата му да ида да прибера, колата де старецът я е ползвал само на дълъг път в неделя, кога отива до магазина за хляб. И затова всички коли са с до 160000 км.Вервайте ми!
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 56 Не харесвам 0
Радвам се, че имам късмета да карам нова кола, но продаваики предишната си кола която е на около 9 години и 90000 км хората не ми вярват и казват че ги лъжа, казват не е възможно и така, колата си виси пред блока на 90000. Тия от Горубляне до каква степен са изкривили съзнанието на хората, че всеки е измамник...
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
В масовия случай АКО КОЛАТА СЕ ОБСЛУЖВА няма никакъв проблем да е на 300-400 или 500 хил.Един пример - познавам 2 шевчета, и двамата карат Е-класа на по 10 години , купена нова, единя спестява от паддръжката и на 240 хил. се наложи да вкара 2700? за скоростната кутия, а другия си плаща скъпите поддръжки при официалния дилър и с почти 400 хил. до сега е нямал такива проблеми.
отговор Сигнализирай
40
Дани
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Не прочетох нищо ново или което да не знам, просто цифрите са малко по-различни :)
отговор Сигнализирай
39
Край
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 18
Проблема идва че се допусна бедни хора да имат коли. Никакви прегледи реално няма, може да се паркира по тротоари и градинки /нищо че е забранено - реално не е/. Книжки вече продадоха и на ромите в гетата нищо че не могат да се подписват.В България е ненормално евтино да имаш кола - по евтино е от градския транспорт.Резултата: Карат бракувани коли и ги продават тук на лумпенята да задръства градовете и да трови въздуха.
отговор Сигнализирай
38
Една добра идея
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
До АнонименМисълта ми е,че да се контролират 200 хил. нововнесени коли всяка година е невъзможно,а съдът ще се задръсти от дела.Обаче да се контролират 20-30хил. от тях е по-реалистично.Накратко-който иска да продава скъпо-да гарантира произхода и качеството,със съответните последствия за себе си в случай на измама.Останалите коли ще се водят *** и всеки на собствен риск...
отговор Сигнализирай
37
не става
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 3
Взех едно канго 2004г. на 160000 км.След два месеца се наложи основен ремонт на двигателя (изгоряла гарнитура, шлайфане глава и т.н.).Дали наистина е била на 160000 км :)))
отговор Сигнализирай
Новини