IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Как да разпознаем "трошката" преди да си хвърлим парите за нея?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

86
Разбирачев
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Язе па си купуем кола саде от с. Енево шуменско. Село село аммаа пичовете си разбират от работата. Хем колите са арни, хем километрите малко,ем пък всите са нововнос. Вчера включвам интернето иии що да видим,таралясници дека са пуснали корени от преди 3 годин,пише,че са нововнесени преди 10 дена. Може да Ви ги изброим и по марки. Е,па паднааате ми в очите. Може да сте Шапо и син може да сте "Шапо и двама сина" ама нема да купуам вече от Вазе.
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
много накриво си мерите пишкките с тия мощности при новите коли и всичко вътре е електроника
отговор Сигнализирай
84
До преден калник
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
W211 e също много корав и луксозен автомобил.Виждал съм такива на по милион километра -с малко ремонти още движат.Единствената болежка да автоматиците особено 7г.Прекалено наточените модификации съветвам да се избягват защото цените на ремонтите са солени но ако искаш нещо като w124 само че правено след 2000-та те съветвам да се ориентираш към това.Ем евтино ем здраво а луксът вътре напомня на евтино бентли.Е по-гадно е от бентли.Седашките се протриват на 400 хил км ;)
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 9
аре обяснете ми какви са тия конски сили при новите коли които купувате и икономична кола едновременно, при положение че вътре всичко е електроника, може отвреме на време да я правят по-мощна или по-икономична в зависимост от теста, кво ви казвам, мамят някъде, нали всичко следят с камери големите компании, в реално време могат да ви променят електрониките по колата..
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 9
при новите коли всичко е конспирация, няма да се учудя вътре да има някъде разредител на горивото, да намалява мощността реална на колата и да е по-икономична и да купувате мощен двигател само на хартия. И що толкова надути мощности, като е само максимална мощност, в ниските обороти е много зле и много ниска мощност и въртящ момент, тъппо направено!
отговор Сигнализирай
81
Хохо
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 10
Затова препоръката ми е (от личен опит) , купувайте евтини Голфове, бензинки, над 10год.
отговор Сигнализирай
80
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
124-ката си остава джипсидрийм. След него мерцедес си поправиха грешката, като направиха це класа - слабо окачване, малки дефекти по мотора, лоша ел. инсталация и изключително ръждясващо купе.
отговор Сигнализирай
79
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
що ниски гуми?
отговор Сигнализирай
78
Хохо
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
В България каквото и МПС да си купиш или внесеш, след 5 години е амортизирано. Кофти горива( особено дизела), кофти масла, кофти части, кофти пътища.
отговор Сигнализирай
77
преден калник
преди 4 години
Харесвам 23 Не харесвам 3
има един модел на мерцедес w124 1985-1995, това е от ерата когато беше състезанието между концерните кой ще произведе най здрав автомобил, с този модел мерцедес за малко да фалират защото с години не влизал в сервизите , съкратили половината механици през 90те в центровете на мерцедес заради този модел, от тогава са се разбрали повече да не ги правят тези експерименти
отговор Сигнализирай
Новини