IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Е-колите и електроенергията: Кой плаща?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
"Цената в Германия: по 1 евро на месец към всяка сметка за ток?"1 евро, ама забравяте, че ще го плащат хората, които зареждат. Толкова ли е трудно?
отговор Сигнализирай
16
Влади до 11, 12
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Ами пиленца неграмотни, самолетите и корабите са огромни консуматори на въглеродни горива, заради които се въвеждат електрокарите. За които се доказа , че производството им( със скъпите литий и др. материали) и експлоатацията им, с производство на милиарди киловати електроенергия от перки ли, от волтаици ли, от ВЕЦ в БГ ли, е умряла работа. Четете малко, не само Сорос брошурки и ще разберете.
отговор Сигнализирай
15
до 9
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
До ВладиМалко история ,тези електрокари са били модерни 1906 година, тогава започват електрическите коли, от фирмата генерал електрик, така наречените дамски автомобили дори жената на Хенри Форд кара такава , просто жените не са си падали по въртенето на манивела и са предпочитали ел-колите, ДВГ печели войната когато отпадат манивелите, е пак се върна стария спор от началото на 20 век.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До минувач И струва четвотно, на най-бързото зареждане. АКо някой е готов да дава толкова, ще се избият койда доставя. А и 300 кв/ч е, ако се топлиш на газ или дърва. Ако си на ток 200 кв къща, спокойно минаваш 1500.
отговор Сигнализирай
13
минувач
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Една Тесла 'супер чардж' станция ползва 250 Киловата на кола. Зарежда за около час. Едно средно българско домакинство изразходва на месец (по данни на EVN) 300 киловат часа. Сметката е проста - едно зареждане за час е колкото месечната сметка на едно семейство. И ако имате зарядна станция за 12 коли и те се включат изведнъж - при сегашната инфраструктура това ще изисква 4 Мегавата (!) - съответно съседните градчета ще останат 'на тъмно'!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
" В САЩ уважаваната Boston Consulting Group пресмята, че eдно средно електроразпределително дружество (с 2-3 милиона клиенти), ще трябва да инвестира между 1700 и 5800 долара за електромобил до 2030"Оо, ще трябва да вложат пари, за да продължавт да взимат... ееее ... То кой не иска така. Правиш енда мрежа, псоле 60 години само вдигаш цените с минимална подръжка. Айде напанете се малко, де!
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До ВладиНяма ги, защото ги замени нещо по-добро и по-евтино.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До ВладиКакво общо иам самолетите и корбаите с колите?
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До до 3Щом трябва, ще се внесе. Работата е, че докато натрупаме 3.5 милиона автомобила, ще минат 3.5 века.
отговор Сигнализирай
8
Влади
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Къде са плазмените телевизори! ПФФФ няма ги. Мъртъв клон на дървото, а бяха писък. Къде са парните коли? Квой туй нещо, ще питат онанистчетата-зелени по-преди. Има ло ги, ама преди 120 години. Сега тези електрокари са върха на ***.. сладоледа, но не са перспективни в тоя си вид, литият е малко. А камиони, автобуси, кораби, самолети??? Някой много бърза да ни върне в каменната ера. Deja vu.След Рим идва варваризма...
отговор Сигнализирай
Новини