IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Auf wiedersehen: Заради електрическите коли любимият "Голф" остава в миналото


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

46
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
16 се е изразил много футуристично, ама не казва какво стана с насекомите които китайците пратиха на Луната, адаптираха ли се.
отговор Сигнализирай
45
ПЕРНИК до 60
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Пернишкия Голф остана в Историята . Днес Перник има нова марка - Пернишки Мерцедес - всяка втора кола в града е Мерцедес Е или S класа .
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Ееее, стига бе! Това ще е ден на национален траур в Перник! Как без гоуф у Перник??!!
отговор Сигнализирай
43
IM-DrtiйУАЙТМЕН!
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До ортопед... Така си е, обаче в това заглавие имаме допусната логическа ГРЕШКА, тъй като /ако го погребем либимата машинка на местните Перничани, сиреч Гоуфъ.../ верната дума, която требе да се употреби в този случай е СБОГОМ, моя любоФ! т.е. Leb wohl!
отговор Сигнализирай
42
Дедовия
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
На платения ***, който хвали китайските коли - съмнява ме да си качиш детето на китайски автомобил, освен ако не си съвсем чалнат в главата. На приказки сте всичките много големи, ама все немско гледате да карате. Иначе жалко за Голф - поредната икона, която ще отиде по дявoлите заради насилствено налаганите бездушни електрички. Ако бяха по-добри от ДВГ щяха по естествен път да го заменят, както стана с парния двигател. Да не говорим, че инфраструктурата в Европа не е готова за тия електрички.
отговор Сигнализирай
41
Един човек
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Някой май е превеждал с гугъл :)
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Емблемите на ЕС индустрията - немските автомобилопроизводители отдавна щяха да се свият до регионални фирми тип Дания, без милиардните ЕС субсидии.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Оооооо 250 000 мили.......
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До 50 В момента става изпреварването на европейските коли от китайските по качество. От друга страна, ЕС трябва да разреши вноса им, ако иска да постигне зелените си цели (MG, Lynk&Co, BYD се продават в момента и са в ЕС)... но пък всички виждаме как озеленяват ес с въглищни централи.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Честито. Така, или иначе не карам немските трошляци. Карам си тойотата на 15 години и мачкам :)
отговор Сигнализирай
Новини