IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Кола за еднократна употреба: Все повече автомобили за скрап заради скъпите ремонти


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

47
Чудно
преди 1 година
Харесвам 30 Не харесвам 3
До Анонимен 38 Че то почти вече няма малки коли с атмосферни двигатели. Вече им слагат двигателчета от скутер. Какво е това от 1000 кубика да извадиш 150 коня и да очакваме дълговечност. По старите коли без турбо са по добри , но ги забраняват.И връх на всичка са електриките , които ни ги предлагат насилствено.Света отива на затра.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 12 Не харесвам 14
Затова много държави купуват техниката от Белорусия, защото там не поставят такива неща и материали, които се захабяват лесно или електроника, която да контролира процеса на издръжливост, белоруските продукти не само са по-евтини, но са и по качествени, вкл. по-качествени от китайските и по-издръжливи от немските! И в Русия механиката не се прави с цел, след определен период, да се захаби лесно.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 11 Не харесвам 6
Те дори изчисляват, кога и къде точно да ви се развалят машините, колите, като това се случва по различен начин при различния вид машини. И домашните битови прибори ги правят така, като един от най-простите методи е, като се комбинира свръзка метал с пластмаса(които са с различна плътност, еластичност, твърдост, издръжливост и т.н.) и пластмасата се захабява след определен период от време. Затова много държави купуват техниката от Белорусия, защото не поставят такива неща и материали, които се з
отговор Сигнализирай
44
Я па я..!
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 2
Какъв е този роман ? Много дълго бе.Няма да го чета.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 31 Не харесвам 0
Когато писах, че ако искате машините ви да издържат дълго, трябва да си купувате чиста механика(може евентуално и автоматизирани), но без електроника, си мислеха, че говоря празни приказки; също и в много случаи, заместват здравите метали с пластмаса или сплави или комбинация, които са направени така, че да се захабяват лесно или се поставят на места, където се захабяват лесно и се прави умишлено. Гледайте филма "КУПИ, ХВЪРЛИ, КУПИ! (2010г.)" в Тубата!
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 14 Не харесвам 0
До 7 И на запад много са си мислели, че няма да стане до виждане на цената на ремонта. При хибрид като нищо може батерията само да ти мине 10000лв плюс труд. Видял си в статията цена на огледало за форд- 3200лв. Опиши една щета 20000лв на кола със стойност 30000 и се сети къде отива. Заради батериите в чужбина вече за лек удар пишат електричките тотал щета и премиите са бая повишени.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 17 Не харесвам 1
Хонда и Тойота го могат до 200к км.
отговор Сигнализирай
40
Истината е...
преди 1 година
Харесвам 13 Не харесвам 3
Китайските наистина са за еднократна употреба. Получаваш това за което си платил...
отговор Сигнализирай
39
До 41
преди 1 година
Харесвам 11 Не харесвам 1
Нали се сещаш че има коли на 300 000км които са много малко бройки произведени с по 6-8 цилиндъра, над 20 клапана струващи по над 50-60 хил лева и нямат нищо общо със една чисто нова стокова кола за 15 000 лева?
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 22 Не харесвам 1
Особенно ел.автомобилите - ремонта им е по-скъп от автомобила!
отговор Сигнализирай
Новини