IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Защо е важен DPF филтърът на автомобила?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 12
През 2008г. В Америка забраниха Дизеловите Автомобили. Държавата изкупи старите дизелови автомобили и върна парите на хората. Аз имах Фолксваген дизел купен през 2003 година за 18 000 долара и след като през 2008 ми взеха колата ми върнаха 16 000 долара.... И въздуха стана Чист. Преди като караш зад други коли постоянно ти мирише в носа... Сега вече я няма тая ПърдоленскаПърдясалаСизеловаПръдня.... Идва времето на "КОНОПА" - и автомобилите от КОНОПЕНА ПЛАСТМАСА и КОНОПЕНА БАТЕРИЯ!
отговор Сигнализирай
15
Пешко
преди 9 месеца
Харесвам 14 Не харесвам 3
Някой който не разбира много май е писал статията
отговор Сигнализирай
14
абе факт е че
преди 9 месеца
Харесвам 20 Не харесвам 8
кенеефите по улиците са прекалено много, особено зимата, когато караш зад някой. Но това не са непременно дизели - такива са и изтърбушени бензинки, които горят масло като ненормални. А иначе за дпф-а освен да ти прееебе турбото и да те фалира, не го бива за нищо друго
отговор Сигнализирай
13
Смех
преди 9 месеца
Харесвам 33 Не харесвам 7
Ако производителите на коли бяха направили DPF филтрите обслужваеми, щяхме да ги поддържаме и почистваме. Но като филтър този DPF има определен живот, обикновено около 250 000 км, защото след процеса на регенерация се образува бяла пепел, която няма къде да излезе и остава в него. Вместо да можем да ги отваряме и почистваме, искат от нас да плащаме по 6000+ лв. за нов DPF. Ето защо хората просто ги махат. И каква екология, когато един танкер бълва дим колкото 20 000 коли!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 7
До Мото ТехникаИ ако те спрат в чужбина си оставаш без кола. В нормалните държави реално проверяват дали не си го свалил, което е грубо нарушение. Ама то нали сме си балканци, махай...
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 22
Дано затегнат прергледите и за дизелите, за до може тарикатите по- долу да се научат. Маха дпф, кара смърдящия дрънгел в града и бълва отрови
отговор Сигнализирай
10
Мото Техника
преди 9 месеца
Харесвам 22 Не харесвам 10
Този така наречен ДПФ филтър не предпазва никого от замърсен въздух а е създаден за да се задръства често и да форсира собственика да го подмени за 500 евра всеки 5 години. Разрешението е лесно, премахване на филтъра и рекалибриране на компютъра да работи без този филтър, цена за услугата 200 евра при всеки професионален монтьор. Никога повече подмени, никога повече поррно ;)
отговор Сигнализирай
9
Reo
преди 9 месеца
Харесвам 32 Не харесвам 10
Като махнах DPF-a, разхода ми падна с 1,5 литра средно на 100 км, също така двигателят се усеща осезаемо по-мощен. DPF-a скопява двигателя. Който иска да си купува на няколко години тази екоизмислица за няколко хиляди лева. Няма проблем...
отговор Сигнализирай
8
Бонго
преди 9 месеца
Харесвам 25 Не харесвам 6
Нещото което трябва да се премахне веднага! Другото е измама.
отговор Сигнализирай
7
Един Българин
преди 9 месеца
Харесвам 16 Не харесвам 5
Леко несериозна статия, т.к. много автомобили без ДПФ не хвърлят никакви сажди, дим , нищо, а други с ДПФ (както и да е поддържан) хвърлят толкова много , че зад тях няма видимост и не може да се кара. Не може да се сравнява дизел евро 4/5/6 с махнат ДПФ на 200 000 и евро 1/2 , "милионери" с горива от Лук ойл, които по принцип си нямат и чадят като за световно.
отговор Сигнализирай
Новини