IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Защо Китай става "слонът в стаята" на авто индустрията в Европа?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

25
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 15 Не харесвам 2
То хубаво им набиха мита, но не разбирам как обикновения потребител ще спечели от това. Просто колите ще станат още по-скъпи и евро производителите още по-разглезени и неконкурентноспособни. Фолксваген от години си плачеше да го тресне фалит - един софтуер за колите си не могат да направят като хората, а и колите им вече са пословично боклучави.
отговор Сигнализирай
24
Някой си
преди 6 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 2
Просто защото Няма други!!!Нямат " конкуренция"!!!
отговор Сигнализирай
23
Дървен философ
преди 6 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 2
До ТеоХоди да бачкаш по 16 часа ве кво разтягаш локуми тука.
отговор Сигнализирай
22
Мега автогол
преди 6 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 3
ДВГ та на водород и етанол е бъдещето тия микровълнови коли, дето за да им произведат батерията използват тежки метали и разхода и еко-вредата е повече и от за Кадилак с 8 литров двигател. Да не говорим , че се сменя и електро двигател на всеки 50 хиляди километра средно при теслите.... По вредни и от пернишки голф 1,9 ТДИ чипосъна са тияв електрички излиза
отговор Сигнализирай
21
Тео
преди 6 месеца
Харесвам 15 Не харесвам 6
Китай утрепа капиталистите със собствените им оръжия. На запад хората са разглезени. Гледат си часовника и като стане 17.00 правят като Фред Флинтстоун - яба-даба-ду и като тапа от шампанско от завода. В Китай работят шест дена в седмицата. Колкото трябва. Няма мрънкане. Развиха див капитализъм и си отгледаха втора генерация инженери. И са много. Спукана е работата на ЕС и САЩ. Машина, която запада продава за 280 000 евро, китаеца я дава за 50 000.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 13
Аз не знам китайски лаптоп, на който батерията да не скапе след 7-8 месеца, за сравнение ползвам японски панасоник таубоок от 7 години, батерията не е мръднала, така че не ми хвалете мейд ин чина
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 6
Не мога да разбера каква е тая мания у някои хора за електрически коли. От дизела и бензина до момента по-добро няма. А китайска не бих купил пък никога. Там всичко е менте и нямат стандарти за нищо. Дори и най-обиконовенни хигиенни. Пък какво да говорим за стандарти за производство на коли. Нали трябва и да е сигурна тая кола, не само да зиглежда добре и да е ефтина. А със сигурността се хващам на бас , че имат големи проблеми в производството на коли.
отговор Сигнализирай
18
До 3
преди 6 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 2
Оня ден гледах едно китайче - DongFeng T5 Evo. Дават му 7 години гаранция и 150 000км. На живо изглежда луксозно и скъпо. Дизайна е много як и отвън и отвътре. Някаква кръстоска между Porsche Macan, Mazerati Levante и lamborghini Urus всичко на салата събрано в бюджетен автомобил. Изработката изглежда добра. И двигателя вероятно ще е здрав щото е на Mitsubishi 1.5 турбо. Работи като часовник и има достатъчно сила въпреки малкия си обем. Цената е 59 000лв чисто ново.
отговор Сигнализирай
17
дедо Груйо
преди 6 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Първоначално електрическия автомобил е проектиран за бедни хора, които нямат пари за гориво. Обаче сега с тези цени ще чакат продажби..
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 1
Китай е стара държава бил е империя когато Рим се е въздигал ...Там могат да строят не е като допотопните руски дяланици. .Някой си Жан Съ Не е кой знае колко по лош инжинер от Ханс Вайс на пример ...Но с няколко мита които да компенсират робовладелското им производство на Жан Съ ще му стане доста трудно
отговор Сигнализирай
Новини