Кой поръчва храна онлайн? Всички!

Голямото завръщане към прясната храна
2 ное 2020 17:37, Екип на Dnes.bg
2
Кой поръчва храна онлайн? Всички!

Пазаруваме повече онлайн, за по-дълъг период, завръщаме се към приготвената храна за вкъщи или консумацията на място. Това са любопитните факти, които изтъкват пред webcafe.bg Иво Апостолов, мениджър на проекта shop.gladen.bg, както и единият от управителите в HIT Max - Боряна Тодорова.

Предпазливостта и затворените ресторанти в началото на годината доведоха до ръст в потреблението в хранителните магазини, а много хора, които избираха пазаруване във физически магазин преоткриха онлайн поръчката на хранителни продукти и стоки за дома.

Един от новите онлайн търговци в сегмента е shop.gladen.bg, в партньорство с веригата хипермаркети HIT, които вече са с ново име – HIT Max.

Именно на shop.gladen.bg се открива комбинацията да поръчате едновременно масови продукти и гурме такива.

Кой поръчва онлайн? Всички!

Нямаш наблизо голям магазин, искаш да спестиш време или избягваш потенциално събиране с много хора – значи влизаш в профила на хората, които пазаруват онлайн.

Как пазаруваме онлайн?

Оказва се, че голяма част от клиентите пълнят своята „кошница“ в продължение на 4-5 дни и залагат на планираното, а не на емоционалното пазаруване.

„При тях покупката не е спонтанен процес, а просто виждат, че например зехтинът им е на свършване, добавят го в кошницата, а когато се съберат повече продукти, завършват поръчката“, споделя Иво Апостолов.

Най-голямото предизвикателство – сроковете на годност

Търговията с бързооборотни стоки често създава проблем пред търговците по отношение на сроковете на годност на храните.

„Но ние винаги се стараем да доставяме стоки, чийто срок не изтича скоро. Или ако няма налични бройки, то се обаждаме на клиента и го питаме дали е съгласен с това даден продукт да е с по-къс срок на годност. Определено това е сред най-големите предизвикателства.“, разказва Иво Апостолов.

Голямото завръщане към прясната храна

Според Боряна Тодорова се оформя нова тенденция при пазаруването е завръщането към потребяване на прясно сготвената храна както за вкъщи, така и за консумация директно на място. „При нас специално има голям интерес към грил-ресторантите в магазините, особено през последните месеци. Те работят при много стриктни мерки за дезинфекция, а през лятото направихме и съществено обновление на менютата им. Вече предлагаме и вкусни предложения със собственото ни производство колбаси, които много се харесаха и сега са хит сред клиентите“, допълва тя.

И макар онлайн пазаруването да оформя нови навици сред потребителите, едно е нещото, което никога не се променя – очакванията на клиентите.

„Качеството на продуктите, в съотношение с добрата цена и не на последно място - доброто обслужване, продължават да са определящи при избора на пазаруване“, пояснява Боряна Тодорова.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


2
Още по темата: ShopgladenbgHIT Max
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
0
 
! Отговори
Ми не преди 3 години
Храни онлайн, сигурно 5 пъти за цялата година.И това е нещо което сами не можем да приготвим, суши, или дюнер, или китайско абе пипкава храна.
1
0
 
9
 
! Отговори
. преди 3 години
Храната онлайн трябва да върви заедно с люкарствата нужни за болежките, които ще рпичини въпросната храна в краткосрочен и дългосрочен план.