Кои протеини са подходящи за диета през зимата?

Повече здраве с ядки и семена
1
Кои протеини са подходящи за диета през зимата?
Снимка: Istock

Менюто ни се променя през всеки сезон. Зимните студени месеци повишават апетита ни, склонни сме да сваляме по-трудно килограми, да се чувстваме мудни, без енергия, в някои случаи дори да повишим телесното си тегло.

Нуждаем се от балансирано меню, което да ни помогне да задържим добрата форма, да свалим излишни мастни натрупвания, да имаме силен имунитет и енергия. В това меню няма как да пропуснем да включим полезни протеини. Такива са пилешко и пуешко месо, телешко, скир, сирене котидж, кисело мляко.

Вижте кои други храни, богати на протеини, ще ви помогнат да се чувствате и да изглеждате здрави.

Хапвайте риба

По-мазните риби като сьомга, пъстърва, риба тон и треска, са чудесен източник на протеини и омега-3 мастни киселини. Омега-3 мастните киселини спомагат за възстановяване на тъканите, благоприятстват метаболизма, здравето на сърцето, помагат при високо кръвно налягане, важни са за храносмилането и други. Рибата е по-лесносмилаем източник на протеин, който ще ви осигури не само ситост, но и енергия, помагайки ви да запазите добрата си фигура.

Не забравяйте яйцата

Едни от най-полезните източници на протеини са яйцата. Те също могат да ви помогнат да поддържате в баланс телесното си тегло, да сте сити и енергични. Хубавото е, че тях може да консумирате по много и различни начини, което разнообразява и менюто ви. Яйцата са не само богати на протеини, но също така ни осигуряват витамин В12, цинк, желязо, селен и витамин А.

Ако здравословното ви състояние не ви задължава, не изхвърляйте жълтъците. Две-три яйца на ден са здравословен прием, който няма да окаже негативни влияние върху вашите нива на холестерол.

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


1
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
0
 
4
 
! Отговори
Томбола преди 1 месец
Който остави последен коментар печели 100 лева!