Трима уволнени за влаковата катастрофа

Вероятно ще има и други наказани служители
4 окт 2010 21:56,
39
Трима уволнени за влаковата катастрофа
Снимка: БГНЕС

Трима души са уволнени заради катастрофата на два влака край Драгоман, съобщиха от Министерството на транспорта и съобщенията. 

Това е станало с разпореждане на министър Александър Цветков.

Уволнени са двама дежурни служители от гара Драгоман и дежурната ръководителка на движението на гара Драгоил. Дисциплинарните наказания са заради човешката грешка, която е установено, че е фактор за инцидента.

Още по темата

От Министерството на транспорта уточниха, че следствените работи по случая продължават и вероятно ще има и други наказани служители.

Припомняме, че 22-мата пострадали от влаковата катастрофа са приети в Пирогов без опасност за живота. Петима от приетите са сръбски граждани.

Повечето са с охлузвания и травми на крайниците. Най-тежкият случай е 29-годишна жена, която е с травма на шията, но състоянието й е стабилно. Седем души вече са освободени за домашно лечение.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


39
Още по темата: влак
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
12
3
 
3
 
! Отговори
Павката преди 13 години
Сега от заплатите им и от полагашните им такива, ще им изплатят застраховките
11
13
 
19
 
! Отговори
r/usa преди 13 години
АЛООООООО БДЖ !!! ВМЕСТО ДА УВОЛНЯВАТЕ СЛУЖИТЕЛИТЕ СИ (КОЙТО ВСИЧКИ СА В ПЕНСИОННА ВЪЗРАСТ) ВЗЕМЕТЕ РЕЦИКЛИРАЙТЕ ТИЯ ТАКА НАРЕЧЕНИ ВЛАКОВЕ , ЧЕ КАТО ГИ ГЛЕДАМ ЗА ПРЕВОЗ НА ХОРА НЕ СТАВАТ. ПОЗДРАВИ ОТ ДРУГИЯ КОНТИНЕНТ.
10
5
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Добре де, колко време е необходимо да се прекъсне напрежението в контактната мрежа на междугарието ? Нали във всяка гара при дежурния ръководител има разединител, точно за такива случаи ?За какъв *** му е било да звъни по ГСМ-и да се обяснява и т.н. Изключва напрежението и толкова. Освен, че ел. локомотивите без ток не могат да вървят, изключването на напрежението е авариен сигнал за машинистите да спрат незабавно.
9
2
 
12
 
! Отговори
Жо преди 13 години
До 3 Иво: Поредността е следната- От Драгоман към Драгоил тръгва дизелов локомотив- редовно изпратен. Той пристига в Драгоил и ръководителката движение пуска транзитен зелен сигнал за идващия от Калотина международен влак. В това време от Драгоман погрешно пускат Служебния влак към Драгоил. След това се ,усещат, какво са направили и звънят на GSM-а на машиниста му. Той спира. Прекъсват напрежението в контактната мрежа за да спрат движещия се в нагорнище межд. влак от Драгоил, но вече е късно.
8
10
 
7
 
! Отговори
Breach преди 13 години
Всичко е популизъм. > Уволнението е дисциплинарно наказание за установено по съответен начин грубо нарушение на трудовата дисциплина. Те кога успяха протоколите да напишат кога установиха виновни. Бойко пак е вдигнал телефона... батман ненормален...
7
15
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Ами така е, откакто дойдоха ГЕРБ няма съд и присъда - ББ и ЦЦ правораздават. И това ми било правова държава. Жива милиционерщина - такава нямаше дори по времето на учителя на ББ - другарят Тодор Живков.
6
19
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
мдаааа, такива неща се случват в *** ...
5
4
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Уволнението не е ПРИСЪДА. Да се чуди човек, колко неграмотен може да е българина. Уволнението е дисциплинарно наказание за установено по съответен начин грубо нарушение на трудовата дисциплина.ПРИСЪДА, може (И ТРЯБВА) да има, след като се завърши разследванетои се вкара в съдебна зала, което ще се проведе от органите на МВР, съвместно със специалисти от железопътната администрация.
4
7
 
7
 
! Отговори
4 преди 13 години
"От Министерството на транспорта уточниха, че следствените работи по случая продължават" - продължават а пък присъда вече има...еее голяма работа са тея....
3
6
 
19
 
! Отговори
Иво преди 13 години
Ако е вярно това, което чета, че трети локомотив е минал и задействал сигнализацията и този локомотив са го сметнали за международния влак, то тогава тези служители са уволнени неправомерно. Виновно е ръководството на БДЖ и НКЖИ, че са оставили контрола на линията да се осъществява само от сигнализация отчетаща минал влак, но не и кой е минал.
2
5
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Кога мина разследването кога ги уволниха....?А като изгоря влака и загинага дузина хора го влачиха делото 5г.
1
8
 
15
 
! Отговори
пепо преди 13 години
Мале тия и тримата май са били с понеделнишки махмурлук.