Apple – най-влиятелната марка

Марките Microsoft и САЩ обаче имат нуждата от ребрандиране
31 мар 2008 10:28, Златко Желев
4
Apple – най-влиятелната марка
Снимка: БГНЕС

Марката Apple има най-голямо влияние върху живота на потребителите в световен мащаб, докато марките Microsoft и САЩ имат най-голяма нужда от промяна, сочи анкета на онлайн списанието brandchannel.com, цитирана от Ройтерс.

В нея се пита кои марки имат най-голямо влияние в живота на хората и по какъв начин те влияят на поведението и отношението им към света.

Участниците в анкетата посочват Apple като безспорен победител. Създателят на iPod и Mac триумфира в шест категории, сред които най-вдъхновяваща марка и такава, без която читателите не могат да живеят.

Най-големият производител на софтуер в света Microsoft също е отличен, но със съмнителната чест да бъде марката, с която най-много участници искат да спорят и тази, която най-много искат да се промени. На второ място в тази категория е марката САЩ.

Анкетата обаче не взема предвид икономическата стойност на марката, която редовно поставя напитката на Coca-Cola на първо място.

Вижте още


4
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
1
 
3
 
! Отговори
w преди 12 години
кой превежда така бе?!
2
1
 
3
 
! Отговори
xph преди 12 години
Абе автора май нещо не е с всичкия си... бога ми.... как я измислихте тази марка
1
1
 
3
 
! Отговори
Нямам си име преди 12 години
"марките Microsoft и САЩ" ?
Че каква марка е САЩ ?