Най-ниската точка в рекламния пазар вече е в миналото

Инвестициите ще се върнат на предкризисното ниво до 2-3 години
Обновена: 20 юли 2011 07:59 | 19 юли 2011 10:56,
3
Най-ниската точка в рекламния пазар вече е в миналото
Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Рекламният бизнес ще достигне нивата отпреди кризата през 2013 - 2014 г. Най-ниската точка на спад в рекламните инвестиции, която беше миналото лято, вече е минало, но още не може да се каже категорично, че кризата е зад гърба ни, смята шефът на агенция "Аргент" Владимир Денев.

Неговите лични наблюдения са за ръст от 20-25% през първата половина на годината в сравнение със същия период на миналата.

В момента на уеб рекламата се падат 5%, не повече от 10% са в прес рекламата, 5% са в радиото, около 10-15% е външната реклама и всичко останало е в телевизиите. Денев смята, че през тази година нетните инвестиции в уеб рекламата ще надвишат тези в радиото. Тенденцията вече се забелязвала от няколко години.

Денев не смята, че изборите през есента няма да донесат значителни рекламни разходи. Прогнозата му е, че тази година ще завърши с общ ръст на рекламните инвестиции от порядъка на 10%.

Подробности за състоянието и перспективите пред рекламния пазар в Investor.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


3
Още по темата: рекламен пазар
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
0
 
1
 
! Отговори
ined преди 12 години
Само дето рекламата не става за ядене, а и най-много се рекламират или *** или стоки силно надценени като цена.
2
2
 
6
 
! Отговори
до 1 преди 12 години
Какво имаш в предвид по информация? Нима рекламите не ни предоставят информация за продукта/услугата, която рекламират? Вярно, тази информация в повечето случаи е непълна, но чак лъжлива, не мисля.
1
7
 
2
 
! Отговори
1 преди 12 години
Това е възможно най-ненужната човешка дейност.Информация - да, но реклама - не.Рекламите съдържат единствено и само лъжлива и подвеждаща информация.Трябва да се мисли не за зелена енергия, а за съкращаването на разходите на енергия чрез ограничаването на рекламите.Като цяло рекламите са бич за обществото и най-вече за малките деца. Но....от американци не може да се очаква да измислят нещо плезно, а само как да печелят.