Влошаване на бизнес климата и лоши новини - акцентите днес

Какво се случва в света на парите според редакторите на Investor.bg
Обновена: 28 авг 2012 16:28 | 28 авг 2012 15:36,
9
Влошаване на бизнес климата и лоши новини - акцентите днес
Парите на Европа продължават да потъват в Гърция. Снимка: Ройтерс

България

Малко черен хумор – ако влошеният бизнес климат и наближаващите избори ви плашат, за вас има добра новина - напускането на страната вече ще става още по-бързо – с новата система за граничен контрол на летище „София“ ще са ви нужни само седем секунди. Ако решите да почакате, може да изчакате новия терминал, който още е в етап на планиране.

Добрата новина засега е, че транспортът в столицата няма да поскъпва заради високите цени на горивата. Този ангажимент бе поет лично от кмета Йорданка Фандъкова.

По света

Настроенията днес не са бляскави. След като разбрахме, че финансовият свят вече не е същият, дойде новина за задълбочаване на рецесията в Испания. Япония също понижи прогнозата за икономиката си, а Литва не е решила дали да кандидатства за еврозоната – поне докато не се намерят виновните за кризата и не стане ясно какво е бъдещето на съюза.

Борсите

На БФБ дойде време за прибиране на печалби след десетте поредни понижения, записани от индекса SOFIX. В анализ на Мариян Йорданов пък може да видите как вътрешногруповото финансиране може да се окаже тежест – по примера на Синергон Холдинг.

Между другото

Forbes публикува списъка си с най-скъпоплатени знаменитости, а Мит Ромни предлага наръчник за заобикаляне на данъчното законодателство с над 100 млн. долара спестени пари за последното десетилетие.

За онези, които още не са почивали – в Испания все по-голяма актуалност придобиват хотелите за възрастни. Става дума за места, където децата не са добре дошли, а фокусът е върху истинския релакс за гостите.

Дебатът

Продължаваме да търсим мненията ви за това, което очаквате да се случи на борсите и валутния пазар до края на годината. Вече ви представихме доста песимистичната прогноза на Мартин Николов, според когото за еврозоната предстои разпад.

Вашите мнения очакваме на info@investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


9
Още по темата: акцентите в бизнеса
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
2
 
2
 
! Отговори
Kurtio, 98 godini преди 11 години
ako potane GR, to pone potava v chista kristalnoprozrachna voda i okolo neya ima mnooogo riba i myasto za gmurtzi, za pluvane...
8
2
 
3
 
! Отговори
НО преди 11 години
Отговор: Със всички възможни методи и средства.А в действителност планетата може да изхрани 25 млрд. човека.
7
3
 
0
 
! Отговори
НО преди 11 години
Въпрос с неособено повишена трудност:Как се регулира населението на земята посредством енергийните ресурси на планетата?
6
2
 
1
 
! Отговори
Относно преди 11 години
Петрол има достатъчно!
5
3
 
0
 
! Отговори
4 преди 11 години
BYD е ексклузивен доставчик за Nokia, Motorola, Samsung и държи половината от световния пазар на батерии за мобилни телефони. Магнатът Уорън Бъфет притежава дял в нея и инвестира в разработките на компанията. BYD произвежда и електромобили и електрически автобуси. Интересът на китайската компания се насочва към европейските пазари в страни като Великобритания, Холандия, Швейцария, Унгария и др.
4
3
 
0
 
! Отговори
3 преди 11 години
Работното посещение на Янгпинг Чен бе по покана на Индустриален клъстер Електромобили (ИКЕМ) с главна цел да се видят възможностите на България за въвеждането на електрически автобуси и електромобили. В рамките на визитата беше посетена и община Божурище. Кметът Аспарух Аспарухов представи постигнатите успехи в подобряването на местната инфраструктура и плановете за изграждане на технологичен парк.
3
3
 
1
 
! Отговори
2 преди 11 години
Предварителните разчети показват, че с въвеждане в експлоатация на един електрически автобус, икономията от експлоатацията му ще изплати превозното средство за срок от 4-5 години. Пълната експлоатация на електробусите на BYD без замяна на батериите е за срок от 10 години. Това означава, че повече от 5 години автобусът ще се движи, без да се заплаща за зареждане с газ или с течни горива. Много силен е и екологичният ефект предвид на това, че енергията за задвижване е електрическа.
2
3
 
1
 
! Отговори
1 преди 11 години
Бизнес модел за въвеждане на тестова линия с електрически автобуси ще бъде изготвен за София. Това стана ясно след среща между изпълнителния директор на Столичен Автотранспорт АД Слав Монов и Янгпинг Чен, генерален мениджър за Европа на китайската компания Build Your Dreams (BYD). По време на разговорите бе обменена информация за капацитета на градския транспорт в столицата и възможностите за оптимизиране на разходите при използването на електрически автобуси. Китайската компания разработи успешно електробус К9 през януари 2010 г.
1
3
 
4
 
! Отговори
1 лев преди 11 години
Дните на този свят са преброени такъв както го познаваме. Времето на ПАРИТЕ като основен генератор за развитие и просперитет свърши. Направо да им се чудиш на всички как си вярват, че и утре ще е като вчера. Краят е тук, а началото идва.