Всеки бизнес сам избира подходящата маркетинг стратегия в интернет

Малките компании по-активно търсят варианти за нискобюджетно популяризиране на бизнеса си
Обновена: 20 мар 2014 12:05 | 20 мар 2014 11:04,
3
Всеки бизнес сам избира подходящата маркетинг стратегия в интернет
Снимка: Bulgaria On Air

Всеки бизнес избира подходящата за него онлайн маркетинг стратегия. Няма конкретна формула и стъпки за успеха на дадена кампания, коментира в ефира на Bulgaria On Air маркетинг специалистът Георги Георгиев.

Във връзка с предстоящото осмо издание на „Интернет маркетинг с нулев бюджет“ експертът коментира, че от нискобюджетните практики на популяризиране се възползват предимно малките и средни компании като често водещата причина е свитите им бюджети за реклама.

Практиката от минали събития показала, че от средно 200 участници във форума представителите на големи компании са между 10 и 15 души. Георгиев подчерта, че съществуват редица практики за безплатно популяризиране на даден бранд в интернет.

Един от фокусите на предстоящия форум, който ще се състои на 9 април, ще е т.нар. „вирусен маркетинг“. Експертът отбеляза, че практиката постига добра ефективност при т.нар. риалити формати. Редица компании, извън развлекателния бизнес, също преоктривали технологията, като били и все по-склонни да експериментират в областта.

„Вирусният маркетинг“ залага на разпространението на информация, снимки и видео във връзка с даден продукт или бранд. В основата на техниката е предаването на съобщението на принципа „от уста на уста“.

Целта на маркетолозите е да достигнат до т.нар. „лидери на мнение“ в съответна група, които да дадат повече информация за продукта или бранда.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


3
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
ей интернета е една голяма баница, режи и лапай
1
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Знаем ги тия утопии "Печели пари от дома си само като седиш. 100$ на час" :))))Чак и по телевизията се появиха.

Спонсорирани публикации