Над 160 хиляди клиенти ползват sms услугите на ЧЕЗ

През изминалата 2018-та дружеството изпрати близо 282 000 кратки съобщения
Обновена: 7 яну 2019 10:54 | 7 яну 2019 10:37, Анисия Иванова
0
Над 160 хиляди клиенти ползват sms услугите на ЧЕЗ
Снимка: ЧЕЗ

Над 162 600 клиенти имат активна регистрация за безплатните sms услуги, предоставяни от "ЧЕЗ Електро България" АД – известие преди прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката. През изминалата 2018 година Дружеството изпрати близо 282 000 кратки съобщения, от които около 4% са за проверка на сметка, а с останалите 96% е напомнило на клиентите, че са пропуснали срока за плащане на сметката си.

През периода януари – декември 2018 г. регистрациите за sms услуги достигнаха 21 651, съобщават от компанията.

Всеки месец между 20 000 и 29 000 регистрирани потребители получават напомняне, че са просрочили плащането на сметката си. Над 900 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си задължения за електроенергия чрез sms. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст "smetka" на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифен план на клиента. Всички разходи по изпращане на информативните sms-и се поемат от "ЧЕЗ Електро България" АД.

Използването на тези услуги би могло да спести средства и неудобства на клиентите по време на отпуски, особено в периода на празници, когато несъзнателно може да се пропусне срокът за плащане на месечната сметка за електроенергия.

Sms услугите са достъпни за клиентите на мобилните оператори А1, Теленор и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg; с изпращане на кратко съобщение на 170077 с текст 12-те цифри на клиентския номер; в центровете за клиенти на "ЧЕЗ Електро България" АД и в офисите на "Изипей".

Регистрацията за sms услугите на Дружеството е безплатна. При регистрация чрез sms на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на цената.

Получаването на електронни известия - преди прекъсване на захранването поради неплатено задължение и за проверка на сметката, е напълно безплатно за клиентите на "ЧЕЗ Електро България“ АД. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията.

При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това Дружеството на телефон 0700 10 010, на info@cezelectro.bg или в Център за клиенти на "ЧЕЗ Електро България“ АД.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


0
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари

Спонсорирани публикации