"Дигитализацията - двигател за растеж на туризма" събира представители на малки и средни предприятия на 15 февруари

Събитието е най-важното в туристическата индустрия
Препоръчан материал | Обновена: 14 фев 2019 11:22 | 14 фев 2019 11:20, Мартин Иванов
"Дигитализацията - двигател за растеж на туризма" събира представители на малки и средни предприятия на 15 февруари

"Дигитализацията - двигател за растеж на туризма" е темата на уъркшоп, организиран от Европейската комисия и Изпълнителната агенция за малките и средните предприятия (EASME). Събитието ще се проведе на 15 февруари 2019 г. от 11:00 ч. в Интер Експо Център, София. Входът е свободен. Форумът е част от официалната програма на Международното изложение ВАКАНЦИЯ & СПА ЕКСПО 2019. Събитието има за цел да подпомогне малките и средните предприятия в туристическия сектор да бъдат по-конкурентноспособни и да се запознаят с водещи световни практики в бранша.

Срещата стартира с дискусионен панел "Дигитализиране с европейски фондове, подкрепящи туризма", чиято цел е да запознае представителите на малките и средни предприятия (МСП) как чрез фондовете на ЕС могат да развият бизнеса си в туризма, какви са възможностите за финансиране и как да отговорят на потребностите на клиентите си, познавайки новите пазари и актуалните професионални дигитални умения. Водещи експерти от браншови организации и Министерството на туризма ще представят  насоки за различните източници на финансиране и ще споделят практически съвети.

Вторият панел е на тема "МСП в туристическия сектор - дигитални решения за нови бизнес възможности". Участниците в него ще дискутират предизвикателствата на дигитализацията и как могат да се възползват от нея, за да се намерят нови бизнес възможности. Ще бъдат коментирани най-ефективните методи за управление на онлайн продажбите в хотелиерството. В допълнение, участниците ще научат и за част от добрите практики за управлението на знанието в туризма.

Последният панел "Дигитални инструменти и умения, необходими на МСП, за да отговорят на потребителското търсене" ще постави акцент върху необходимите умения и инструменти на МСП, за да отговарят на потребителското търсене посредством дигитализацията. Експертите ще коментират кои са най-успешните средства и дигитални инструменти за популяризиране на туристическите услуги, както и с какво се отличават виртуалните туристически платформи и какъв потенциал притежава croudsourcing-a при груповите пътувания.

ВАКАНЦИЯ & СПА ЕКСПО 2019:
Международното изложение ВАКАНЦИЯ & СПА ЕКСПО 2019 е най-важното събитие в календара на туристическата индустрия в България, което всяка година привлича водещи компании от страната и света. Форматът на международната борса е възможност за демонстрация на новостите и обмен на актуална информация за тенденциите на туристическите пазари у нас и по света, възможност за споделяне добри практики, установяване на ползотворни контакти и изграждане на перспективни партньорства. Официални партньори са: Българска асоциация на туристическите агенции, Българска асоциация на хотелите и ресторантьорите, Сдружение туризъм, J Point Group, Сдружение Туризъм, Асоциация на българските туроператори, Асоциация на българските туроператори и туристически агенции. 

Имиджова публикация

Още от Бизнес
Италия намали акциза за бездимните и електронни цигари
Спонсорирано съдържание