COVID кризата предизвика дефицит на родни стоки на китайките пазари

Китайските онлайн платформи предлагат розово масло, розова вода и вина
4 мар 2021 17:22, Ния Христова
3
COVID кризата предизвика дефицит на родни стоки на китайките пазари

Китайските онлайн платформи предлагат и български продукти като розово масло, розова вода и вина. Поради ограниченията, въведени заради коронавируса, обаче много сделки не успяха да се осъществят. В момента има дефицит на български стоки на китайския пазар. Това заяви Десислава Дончева, председател на Българо-китайската камара за индустриално развитие, в предаването „Бизнес старт“ по Bloomberg TV Bulgaria.

 
"Очакванията за представянето на китайската икономика са се подобрили заради последователната държавна политика. В края на миналата година излезе последният 5 годишен план и съдържанието му и това, че Китай успя да се възстанови много бързо от пандемията дава надежда на инвеститорите и на чуждестранните компании за положителният ръст, който се очаква", обясни гостът.
 
"На тазгодишната среща 17+1 Китай показа изключителната важност на 17-те държави с това, че самият президент Си Дзинпин водеше срещата. Бяха договорени и много добри икономически ползи за участниците в срещата". 
 
Цялото интервю можете да гледате във видеото ТУК 

3
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
0
 
5
 
! Отговори
Скруч преди 1 месец
Ако веки Китаец ми даде по 1 стотинка и хоп 12 000 000 лева в жобба.
2
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
"Дефицит на родни стоки на китайските пазари"
Някой наистина се е взел"насериозно"време е да смени хапчетата!
1
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
а за марсианските пазари?