BMW разсекрети новите M6 Coupe и Convertible

Автомобилът е с познатия 4.4-литров двигател с мощност 560 к.с.
13 фев 2012 17:10, Красимир Ангелов
5
BMW разсекрети новите M6 Coupe и Convertible
Снимка: AutoMedia.bg

До изложението в Женева има около 3 седмици, но BMW реши да покаже какво могат да очакват феновете на марката. Баварците разкриха подробности за новото M6, което ще бъде показано във варианти Coupe и Convertible (кабриолет).

Както се очакваше новото M6 ще разполага с 4.4 литров, V8 двигател с двойно турбо, мощност от 560 к.с.

Благодарение на него автомобилът във варианта Coupe ускорява от 0 до 100 км/ч. за 4.2 сек., докато при кабриолетът постижението е с 0.1 сек по-бавно. Максималната скорост на машината е ограничена по електронен път на 250 км/ч, но ако клиентът се снабди с допълнителния пакет M Driver's package тя ще нарастне до 305 км/ч.

Във всички варианти новото M6 разполага със стандратна 7-степенна M-Double Clutch Transmission (M-DCT), както и с технологията на BMW за променливо блокиране на задния диференциал- Active M Differential. Има вариант и за 6-степенна, ръчна трансмисия, която ще се предлага единствено пазара в САЩ. Тя е идентиична като тази при новото M5.

Що се касае до консумацията на гориво, тя е намалена с около 30%, спрямо познатия модел. Това е постигнато с редица системи, като автоматичната функция Старт/Стоп, предлагана като стандартно оборудване, и други елементи от технологията Efficient Dynamics, като регенерация на спирачната енергия и маслена помпа с управляем обем.

Новото BMW M6 Coupe постига среден разход на гориво от 9,9 л/100 км. в ЕС тестови цикъл и емисии на CO2 от 232 г/км. Съответните стойности за новото BMW M6 Convertible са 10,3 л/ 100 км. и 239 г/км.

Другите новости при автомобила са широкото използване на карбон при направата на каросерията, както и на други леки материали като алуминий и фибро-стъкло. Това прави машината по-лека, като при M6 Coupe тежестта е 1850 кг., а при кабриолета – 1980 кг.

Има и промени в окачването в сравнение с нормалната 6-серия, което позволява на машината да бъде с около 30 мм по-ниска от обикновено, както и в спирачната система.

За първи път BMW предлага специални карбоново-керамични спирачки, които са по-леки от стандартните. Те обаче са единствено за версията с 20-инчови джанти, които са като допълнителна опция.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg


5
Още по темата: BMW
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
2
 
6
 
! Отговори
Нов Световен Ред НСР преди 8 години
Богатите ще карат коли, а бедните ще го духат с китайски дувари и руски кранти.........
4
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Ееееех ....няма криза при германците....
3
4
 
3
 
! Отговори
krasimir1960 преди 8 години
И с тези пластмаси дето ги правим в Чехия.супер е,казвам ви..................
2
3
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Никой не ти иска мнението. Карай си Голфа и не коментирай хубавите коли
1
11
 
5
 
! Отговори
Парничанин преди 8 години
Ептен като Голф само дето по-малко върви!