Мисля да си купувам Пасат СС, автоматик. Моля за мнения за колицата - как се държи на пътя, добре ли ускорява, стабилни ли са спирачките. Благодаря.
С 442 лв. месечно не кола, ами и колело не мога да си позволя. За 4 живота ще събера за хубава кола.
Преди ВСВ сме били само преди Румъния и Югославия. Какво 10-15 място в Европа сънуваш? Гърците са били два пъти по-напред от нас, а след ВСВ плащаме милиони долари репарации, които отговарят на милиарди долари сега.
Интересно,какви основания имат тези които искат да бъдем първи.До 1940 г. сме били около 10 - 15 място в Европа.Но през 45 г. социализъм държавата е фалирала три пъти.Четвъртия беше в края на 1990 при Луканов, а петия 1996 при Жан и великия икономист Гечев.После Гаргамел подложи цялата държава на пладнешки грабеж и чак след 2002 г. при управлението на царя тръгнахме да се отлепяме от дъното.Икономиката е инертна система,за 15 г. чудеса не стават, но все пак сме несравнимо по-добре от соца
Що за идиотска класация. И какво, като имаме по- малко коли? Давайте да купуваме още тогава и да замърсяваме въздуха още повече, и да задръстваме улиците още повече. То и бездруго всичко живо се изкалпазани и до магазина не ходи с кола, пък какво остава да хване влак , ааа, да не съм ц***, та да пътувам с влак.
знае, че в София колитe за последните пет години се увеличиха с поне 1/3. Сигурно някъде намаляват. Къде, който знае да каже.
В София, Варна, Бургас, Пловдив и Русе се увеличават.А и в другите средно големи градове. Вече всеки със заплата 600 лв. нето може да кара хола за 1000 лв. Без книжка, ГО, винетка и технически преглед естествено. И ако има тен.
В Люксембург нямат нужда от огромна транспортна мрежа, затова имат нужда от коли, това е едно. Друго е, че в Люксембург имат суперразвит капитализъм и дори не им трябва метро или прекалено много влакове, понеже средната минимална запата е около 50 хил. евро на калпак, така че всеки може да си купи нова кола на лизинг когато си поиска. Тези 390 са прекалено много за България.
Че, то с нашата култура и манталитет ако по нашите пътища има толкова автомобили на глава от населението като в Люксембург, ние ще се изтрепем без война, бе!!!!
От моите колеги, под 1% идват на работа с кола, а сме много хора - над 1000. Как реши, че 40-50% се движат само с кола?! Аз лично в рамките на една година изминавам средно по 3000 км с кола и обикновено сме поне двама, а на градски транспорт се качвам 20-30 пъти за една година. Не знам в каква среда се движиш, но като чета как я описваш, мога да кажа само - смени си средата.
390 коли на 1000 жители е бройката на регистрираните коли. Интересно е друго - колко км изминават автомобилите в България, средно на 1000 жители. Аз залагам на сто пъти по-малко в сравнение с Германия.
КАТ след 1989 година никога не е делил автомобилите на лични и служебни, т.е. тук са всички автомобили от тази гледна точка. Има едно друго деление на КАТ за автомобилите - леки, товарни, специални, автобуси и влекачи и всичките те са авто,обили. Възможно е тук да влизат част от автомобилите, примерно леките и лекотоварните до 3,5 тона. По принцип статистиките по света използват private cars (лични) или passеnger cars, но KAT в България няма такова деление и надува бройката. Реално сме по-назад.
Не ми е ясно тази класация дали включва само личните автомобили.Защото фирмените и служебни са даже повече от личните,и без данните за тях всякакви изводи са абсолютно безсмислени.
До програмистче 46Не се знае, ако огладнееш качествено може и пари за хляб да нямаш. Не се знае как ще те превърти живота затова не бъди толкова самонадеян.
1/5 от населението на държавата Люксембург живее в столицата град Люксембург. В България колко са в София?
В София 80% от хората отиват на работа с градски транспорт и 14% отиват на работа с кола. В столиците на държавите от западна Европа, между 40% и 60% отиват на работа с кола и между 30% и 40% отиват на работа с градски транспорт.
Пак сме сред последните в класация: 390 коли на 1000 души, в Люксембург - 670