Мисля, че вместо този пакет, беше много по-лесно да се намали законно разрешената командировка от 90 дни на 30, например.Или пък минималният праг на длъжността можеше да бъде изравнен за цяла Европа, след като се изхожда от факта, че шофьорите работят на територията на цяла Европа.Също така мисля, че можеше да се регламентира задължително ползване на платени паркинги.
Това си е чиста форма на изтласкване на Източна Европа от транспортния пазар.Не, че Западна Европа няма основание за това, - причини колкото искаш, но нека ако Европа е за всички, то това наистина да е така.Много са ползите от това да сме в Обединена Европа и нека тя да е майка за всички, а не само за някои, а за други мащеха.
Чуждестранни фирми, чиято цел е била да се регистрират в България заради по-ниските данъци, осигуровки, а не с цел работа на българския пазар губят интереса си, защото нашият пазар е малък.
Големите фирми, предвид факта, че разполагат с повече ресурси, ще оцелеят, защото разполагат с по-големи обороти, както и с възможности за заместване, както на шофьори, така и на камиони и т.н.Трудно мога да си представя, че фирма с 2 камиона ще отвори офис в чужбина.Трудно мога да си представя, че прибирайки се от чужбина на всеки 3-4 седмици, шофьорът ще почива само 45 часа, напротив, той ще остане тук не по-малко от няколко дни и фактическата работа на камиона за 2 месеца ни била около 3/4
За съжаление на повечето хейтъри, пропагандатори и прочие, които виждат това, което им се иска да видят, в случая от гледна точка не на транспорт, а според политически и т.н. пристрастия, така приетите мерки не увеличават заплатите и осигуровките на шофьорите, вероятността да вдигнат цените, за да се избегне дъмпинг е почти нищожна, но за сметка на това те са почти сигурен убиец на малките фирми.
Секънд хенд хора са източноевропейците. Секънд хенд автомобили, дрехи, стоки.Радват се на втората ръка, а даже купуват трета и четвърта ръка.
ами тоя като не иска двойни стандарти да вземат *** да му плащат заплатата а не само да ръкопляскат на мутрите които присвояват парите на обикновените данъкоплатци от другите държави!
Протекциониски закон насочен срещу конкуренцията от Изток. Злорадите тиквеници тука, като останате без добрата си шофьорска заплата ще заквичите друга мелодия..
И аз смятам че е прав ! (колкото и да не ми е симпатичен)Едно е на теория закона, друго е как ще се изпълнява практически от нас държавите от Югоизточна Европа. Отдавна сме втора ръка хора, а това решение го показа...Даже не знам как изобщо имаме гластност в европарламента.
Имам малка фирма(3камиона) рег. В Люксембург, плащам 47% данъци в същото време източно европейски фирми плащащи 10% данък работят на Европейския пазар без да внесат и 1 евро от печалбата си в европейските страни.Решението е просто и без пакета мобилност , който наистина е дискриминационен - вдигане на данъците в транспортния сектор в Източноевропейските страни до 30% , като 15% да отиват в държавите в които оперират камионите. Така и вълкът сит и агнето цяло. Всичко се прави за пари
Абе що не питате шофьорите на камиони, а тука всички се упражнявате на техен гръб? Като "пазите" шофьорите, кой ще пази камионите с хиляди евро стока в тях. С тоя глупав "пакет" ще се увеличат кражбите, щото в прехваленият ЕС вече повече от половината са емигранти от Африка и Азия. Нашите *** са като девици пред тях. Джамбазки, колкото и да не ми е симпатичен, е ПРАВ !!!
разбрахме в ЕС ние сме само придатък за работна ръка и имигранти ,в никакъв случай не трябва да имаме силна индустрия или нещо ,което застрашава западните държави , само трябва да храним техните вериги на нашия пазар ,но на техния е забранено.
и при кръвната му проба имаше двоен стандарт, тоя няма никакъв срам, 15 000 евро месечно и ни назидава тук, я марш !
За малко беше Джамбазки да каже, че това е "дискриминация" и "липса на толерантност". Но има нюански - едно е да пропагандираш за това на избори, друго е да те дискриминират теб...
Алооо, джамбаски...ако толкова си загрижен за зеления пакет, защо въобще държиш да се изпращат камиони към ЕС от Българиа. Така те никога не би трябвало да се връщат обратно и позитивите за прирорада ще са още по-големи. Българските камиони, да се седят в България.
Пакет Мобилност нанася силен удар на българските робовладелци и дава справедливи и човешки условия на досегашните роби-шофьори. А дано и за други професии все приемат подобни ругулации и най-вече ЕДИННА МИНИМАЛНА ЗАПЛАТА за целия Европейски Съюз.
Двоен стандарт-че се иска и източните и балтийските шофьори и те да живеят Като западните си колеги,това е двойният стандарт .Познат който е изязъл от януари и досега не е се завръщал в Бг ,а спи повечето време в тира -това е двоен стандарт.
Пакет "Мобилност" - доказателство за двоен стандарт в ЕС