25

Анонимен

преди 8 години

Абе, как Русия ще ни ремонтира самолетите?Ние сме в НАТО и те са ни потенциални врагове.Кой ненормалник ще допусне зависимост от врага си?

24

до 43

преди 8 години

Да бе, много технологично изостанала е Русия. Затова за по-малко от месец унищожи 90% от инфраструктурата на брадатите терористи в Сирия и Ирак без да даде нито една жертва.Дори самите кравари са изненадани от демонстрирания процент успеваемост при руските атаки над ИДИЛ.Вземи прочети за новата технология ТЕРМОБОМБ, използвана за първи път именно срещу джихадистите. Това е абсолютна новост в света - унищожава железо-бетонни бункери на дълбочина до 50 метра под земята.

23

ташак

преди 8 години

До Анонимен 43 Русия ги е направила тия пущини , но няма технологията да ги ремонтира , другия неправи и няма възможност да прави самолети , но е напреднал с технологиите за ремонт , аноничния ти си за спешен преглед при психиатър

22

Анонимен

преди 8 години

Руските МИГ стават само за сеир на парадите в Русия, защото вдигат много шум.Иначе, в Ирак американците ги унищожиха до последният!Просто ни трябват повече пари, за да си купим съвременни западни самолети.

21

Анонимен

преди 8 години

Русия е технологично изостанала, Русия няма технологии да ремонитра българските изтребители. Полша е страна от НАТО и ЕС и ще ги ремонтира по натовските стандарти.

20

ТОВА Е :

преди 8 години

...като да "ремонтираш пушката"--------С КОЯТО ИСКАТ ДА ТЕ ЗАСТРЕЛЯТ....ха,ха,хаааааааааааа!!!АБСОЛЮТНА---ЧЕРВЕНА КОМУНИСТИЧЕСКА ШИЗОФРЕНИЯ!!!!

19

до 28

преди 8 години

Хубу, не можем да ремонтираме двигатели, но да вземем да правиме Кока Кола. Ко ще кажеш, нея поне във всеки гараж може да я правиш. Ама сте кухи като контрабаси. Нещо за патентно право чувал ли си? Нали руснаците ще ни скъсат г*за от дела.

18

до 32

преди 8 години

Прав си, дори ремонтиран един *** си остава пак ***>

17

Глупости на куб..

преди 8 години

КОЙ В ЕС ---- ще ти разреши да си ремонтираш бойната техника ---ПРИ ВРАГА НА ЕС..??!!!!ТОВА САМО ЧЕРВЕНА *** и ИЗВРАТЕНА ,ЧУТУРА МОЖЕ ДА ГО ИЗМИСЛИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16

9К51

преди 8 години

Що специалисти му обясняваха ситуацията на този индивид /министъра/, но той е решил да си прави своето! Полските заводи нямат лиценз за извършване на ремонти на трети страни, частите ако са нови, пак се доставят от РСК "Миг"и са за полските "Миг"-ове. България ще бъде осъдена в международния съд и "евтиното" ще ни излезе солено, да не говорим за ниското качество на ремонтите. Поляците изкупуват части втора ръка от Румъния, Унгария и др. бивши соц. страни разполагали с този тип самолети

15

Анонимен

преди 8 години

Алчната "братска" страна ни искаше 30 000 000?!?! ПЕТ ПЪТИ ПОВЕЧЕ!!!!!А и поляците ще ги ремонтират много по-качествено от алкохолиците и няма да "забравят" "някои неща" в самолета.

14

До 25

преди 8 години

До АнонименА ние да вземем да ремонтираме американски двигатели Прад енд Уитни? Нашите американски братя с радост ще ни разрешат, нали?Що да ни разрешавате , бе? Ако можем , ще ги ремонтираме не, ами и модернизираме. И няма да ги питаме за някакви си там лицензи...Можем - пра'им!

13

Математиката

преди 8 години

Как сделка на стойност 6 милиона евро спестава разходи от 25 милиона лева (12 милиона евро) ?

12

Анонимен

преди 8 години

Значи какво бихме спестили можем да пресметнем ако знаехме и офертата на руснаците.Тук имаме 6 млн. евро за 6 двигателя или за три самолета.Но за да са годни за полет тези три МИГ-а, само от ремонт на двигателите ли имат нужда?Така че не бива да се сравняват две оферти, ако не се знае в детайли какво предлага всяка една, както и цената им.Ще видим какъв заек ще изскочи от този храст?!P.S. опасявам се, че това е прелюдия към закриване на ВВС!

11

Анонимен

преди 8 години

А ние да вземем да ремонтираме американски двигатели Прад енд Уитни? Нашите американски братя с радост ще ни разрешат, нали?

10

Анонимен

преди 8 години

Ехееее,тоя с присадения перчем така се отнесе в лъжите ,че още малко ще каже ,че всъщност поляците ще ни платят 6 милиона защото ще ни ремонтират двигателите.Гледах изявлението на руснаците-тяхната цена не е по-висока от тази на поляците.Тоя слага тук и 20 % ДДС ,което не оскъпява с нищо сделката ,защото МО ще си го възстанови .Казаха също ,че прекратяват гаранционна и следгаранционна подръжка за ремонтирани от друг самолети и не носят повече никаква отговорност за тях

9

stan

преди 8 години

От които минимум 20% комисионна в джоба на Ненчев и Ко.

8

Анонимен

преди 8 години

*** откачат от мъка :)))))Поредния огромен среден пръст за руския кенефф!

7

Анонимен

преди 8 години

Ремонт без лиценз от завода-производител означава само едно - потъкване на търговски права и липса на гаранции за сигурност. Някой да ремонтира Ф без лиценз за това?

6

ПЪЛНА ГЛУПОСТ

преди 8 години

Грешни и измъчени български пари ---ДАДЕНИ ЗА 6-РУСКИ ИЗГНИЛИ ЩАЙГИ!!!!ВСИЧКО РУСКО --НА СКРАП!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!