Това, че Вие конкретно въртите по 300 км всеки ден си ваш проблем. То ако гледаме така, бабите пък въртоя по толкова на месец. ;-) Мутроландия, Финландия, вашият частен случай не е меродавен за целият ЕС. Обикновено предимно в северните държави хората са толкова масово разпръстнати. В повечето случаи са скупчени в големите градове и пробега им на година е далеч по-малък от вашият.
Само в българия е възможно да има 15-годишна лека кола или джип/трета употреба от Италия и Германия/ на 150 000 км.Хората в Европа изминават от 50 000 до 100 000 км на година.МПС от българия НЕ купувам.
До 31. Личи си че никога не си излизал от БГ. Ще ти отворя малко зъркилите да не се излагаш! Всеки ден навъртам по 300 км отиване и върщане от работа. Това са 150 км на отиване и 150 км на връщане от работа. Ти да не си мислиш че където живееш там и работиш както си свикнал в мутроландия? Тук в Норвегия където живея от 20 години няма такива сладки. Затова и аутобаните им не са като в мутроландия на дунавски вълни и кръпки щото хорат ги ползват не за развлечения а за да отидат да работят!
Българите имат повече ама по стари коли от унгарци, словаци хървати и латвийци. Народи с по-висок стандарт. ИЗВОД бедност и простотия са взаимно свързани.
До 31 Аз изминавам на година към 14-15 000 км и я карам само няколко месеца ,а не през цялата година.Мой роднина изминава само 5-6 000 км на година ,но ходи само до работата си като цяло и колата е нова и е изминал към 30 000 км за 5-6 години . Аз имах предвид седаните ,а не хетчбеците ,а и е тъй по статиситика .
А стига сме лепили лепенки по тия стъкла бе ***! Направете електронна карта с преглед, гражданска, винетка и каквото искат там да вкарат. Само ваденки Ше лепим по тия стъкла...
До КОЛЕВДачия Логан на 5/пет/ години,върната от лизинг,служебна........е нЕма такова дърво,по-добре 15 годишна нов внос.
Въртенето на километража от десетки години е ИЗМАМА по наказателния кодекс и се наказва и със затвор. Сегашните депутати обаче решиха да имитират дейност и да си "заслужат" заплатите.
Факти: Средна възраст на колите в България 20г, Полша - 17г., Латвия и Литва - 16 години, Румъния - 15 години, Унгария, Словакия -14г.Брой на коли на 1000 жители - България -510, Румъния -308, Унгария - 377, Латвия и Хърватия - 390, Словакия - 438.ИЗВОД 1 Колите в България са много НО стари. ИЗВОД 2 - Българите не са толкова бедни колкото ПРОСТИ.
Всеки ден въртя колата в голям град и не изминавам повече от 15 000 на година. Как го сметнахте, че на запад на година се минавали по 35 000. Това прави по около 100 километра средно на ден. Това са срашно много километри за масовият случай. Абсурд. поне 80 % от колоте НЕ минават и 15000 на година. Убеден съм в това.
В моята жабка намерих едно чене. Автоджамбазина ме успокои, че бабичката която я е карала е ходила всяка неделя на пицария. Но данните в сервиза, показаха че тази бабичка за 10 години е навъртяла 300000 км, за да ходи да яде пица.
Пак ли стикери шъ печатат бе.Место на джама не ми остана от стикери, а жабката пълна с хартия, която съм длъжен да нося!А печатарите на стикерчета палати построиха.
Кола - или нова или върната от лизинг. Всичко друго са калпави ламарини, приказки от 1001 нощ и бездънни ями за пари!!!
Има малък проблем, автотърговците биха си продавали колите и на реални километри, ама просто българският купувач все търси 20 годишна кола до 100-120 хиляди. Продавах си колата на реални 280 хиляди и познайте колко се обадиха......
За една година средно един автомобил на Запад изминава 35 000 км и не може автомобил да е 6-7 години и да е 90-120 000 км и то седан . Превъртяните км се познават ако цифрите не стоят равномерно ,а ако е електрони ,то цифрите са леко изкривени или има нещо не светят равномерно . Идеята е добра и да се прилага както трябва.
"50 лв. ще бъде глобата за незначителни неизправности"ейй парите за нищо ги нямате... хората работят цял ден за толкова пари.
До 7000 лв. глоба за манипулиране на километража!?