"Спряха полети от "Граф Игнатиево", пилотите демотивирани"Тава прилича на подготовка за военен преврат !Спряха полети от "Граф Игнатиево", пилотите демотивираниПрочети още на: dnes.bg/politika/2017/10/24/spriaha-poleti-ot-graf-ignatievo-pilotite-demotivirani.357128
Лекарите са демотивирани и затова издават фалшиви болнични. Пилотите са демотивирани и не им се работи. Утре в цяла България няма да има хляб , защото хлебарите са демотивирани. А забравих полицаите и митничарите , които като се демотивират и крадат като за световно . Абе въобще всички сме демотивирани и те това е .
Бугурите немат силата, колкото бушмените!А иначе Самочуствие, колкото искаш! Злобни, крадливи...........
''Всего к ноябрю 2008 было потеряно не менее 563 самолта F-16, из них 319 в США и 247 в других странах!''
А, и да не забравяме за учебно-бойния Як-130.Уникална учебна платформа.Но, както казах въпрос на желание и възможности от наша страна.
До АнонименХубаво пишете по памет но не е зле да си припомните че съотношението във въздуха в тези конфликти 35, 40/1 ,подавяне на СЛАБО ПВО,използване на АУАКС и тн.По коректно използвайте паметта си.Впрочем при такова съотношени еи със Су 157 да летиш все тая.....
Ресурсът на двигателите за Миг 29 е различен.Например двигателят РД 33 серия 2 е 1 400 часа, а РД 33 серия 3 е 2 000 часа и се произвежда серийно от 1999 година.Така, че всичко е въпрос на желание и възможности от страна на клиента каква модернизация ще избере, включително и с авиониката на самолета (електроника, средства за радиоелектронна борба, многофункционалност - поразаване на въздушни, наземни и морски цели, нова РЛС и т.н.)
Да ти припомня,ако въобще знаеш,във въздушните битки,много важно е численоста на самолетите и класата на пилотите.Сърбия загуби 3/три/МиГ-29,като силите на НАТО бяха 20/двайсет/пъти по-многобройни.А що се отнася за арабските загуби,безпорен факт е ,че от араби съвремени бойци не стават.От Корейската и Виетнамската война може да се направи съпоставка за руското и американско оръжие.
И аз съм демотивиран от всичко случващо се в България, също така и от случващото се в Европа и света. Започнах да деля времето на преди 2007 и след нея! Всичко е толкова смотано, че ми идва да си купя една кутия цигари и да си запаля една ... но няма как, отказах ги! Ще си налея една мастичка, поне нея не съм отказал :)
До Анониме 2300 часа ??? Е те такова нещо, нема ! Съчинения ! Същото съчинение ,,една фирма ,150 000 хиляди болнични ,,.
до 196: "Сбъркал си - соджуците и бирите са на друго место , по пресата го пишеше. Във всеки случай не са при президента Радев".........Напротив - ВВС`то е колбасарницата на Генералпрезидента, така че ако се докаже, че пилотите саботират задълженията си в подкрепа на лобистките давления на Радев за закупуване на избраните от него "Грипени", може да стане огромен скандал с непредвидими последствия !
До 197 Не пиши лъжи!Нашите пилоти нямат нужните часове нальот ,не защото двигателите на МиГ-29 няма да издържат,а поради простата причина ,че нямаме пари за керосин,иначе е вярно ,че двигателите на Ф-16 са по-издържливи и основен ремонт се прави на около 600летателни часа,МиГ-29 на 250
С тенекии като МиГ-29 българските пилоти НИКОГА няма да имат необходимия "нальот". НИКОГА!!! Няма как до го имат с безумно скъпите двигатели на руския *** с ресурс 300 часа!! Оставяме настрана другите резервни части защото самолета не е само двигатели. Та ако нашите пилоти искат да са като израелските /с по 400 часа нальот годишно/ това означава да сменят двигателите на Миг-вете на 7-8 месеца. Пълен абсурд. За това едвам докарваат по 30 часа. Впрочем и "асът" Радев пак толкова:)
До Анонимен 191. Сбъркал си - соджуците и бирите са на друго место , по пресата го пишеше. Във всеки случай не са при президента Радев.
До 186Ти явно броиш тези в чужбина за мъртви. Твоя си работа. Няма пряка зависимост между прираста на населението и неговото благосъстояние. Точно обратното е по-света. При най-бедните страни естественият прираст на населението е най-висок.
Спряха полети от "Граф Игнатиево", пилотите – демотивирани